Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Inspirer meg😉  Anonymous poster hash: b0d20...b3c
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Nada! Â Anonymous poster hash: 57493...813
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Gå trilletur med ei venninne i sola som kommer og går Ellers glede meg til kvelden, godterispising og serie-titting! Anonymous poster hash: e2957...330
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Brette klær, støvsuge og vaske gulv, vaske badet og rydde bort akebrett og div vinterutstyr (pynte opp ute) Kl er over 10, jeg har vært oppe i to timer, men her sitter jeg ennå.. på dib  Anonymous poster hash: f4bb8...3ad
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Hadde planlagt at det skulle bli fint vær i dag, dumt å stole på værvarslet. Fin været skulle brukes til å pusse opp møbler ute. Nå vet jeg ikke hva i alla dager man skal finne på. Plasker ned ute og vil ikke ha pussestøv inne.  Anonymous poster hash: a3c04...5db
me_87 Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 Bursdagsfeiring for barnefaren med familiens hans,så det blir koselig
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #7 Skrevet 26. april 2015 en tur på plantasjen  Anonymous poster hash: cebd0...064
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #8 Skrevet 26. april 2015 Skal til Oslo og leke turister med sønnen og niesen min. Først på festningen, så i Frogner parken, så blir det ut og spise. Håper på strålende sol. Anonymous poster hash: 2185b...d1d
Gjest Maiken og barna Skrevet 26. april 2015 #9 Skrevet 26. april 2015 50 års bursdag og restelag etter bryllup i går. ..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #11 Skrevet 26. april 2015 Være på jobb, men satser på å få dratt tidlig hjem så jeg får kosa meg litt i finværet Anonymous poster hash: 553ba...446
Bustetroll Skrevet 26. april 2015 #12 Skrevet 26. april 2015 Enten ta en tur til Oslo vest, eller bli liggende på sofaen å vente til datteren blir levert tilbake. Influensa var ikke nok i går, så fikk litt omgangssyke i tillegg. Føles helt rart ut å være hjemme uten henne. Også er det jo sol, og kvalmen er vekk, så kanskje jeg orker en tur ut
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #13 Skrevet 26. april 2015 Vaske Badet, bake boller, vaske bil og besøke bestemor  Anonymous poster hash: 63ed0...dd2
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #14 Skrevet 26. april 2015 Håper å få til en lang sykkeltur med ungene etter lunsj. Har noe flesk som skulle vært trimma 😠 Anonymous poster hash: 63a34...213
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #15 Skrevet 26. april 2015 Planen var å vaske hus og kanskje bilen innvendig. Men er sengeliggende med diare så min plan idag er å springe på do. Samboer og vår datter er ute en tur å sykler  Anonymous poster hash: f4d2c...7f0
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #16 Skrevet 26. april 2015 Jeg har bursdag og får omtrent 15 gjester til middag. Dermed blir det baking, matlaging, rydding og pynting det meste av dagen i tillegg til at jeg må jobbe litt. Er jeg heldig får tid til litt trening også mens mannen tar de siste forberedelsene til gjestene kommer.  Anonymous poster hash: 709a0...051
Gjest Zaria Skrevet 26. april 2015 #17 Skrevet 26. april 2015 Jeg har bursdag og får omtrent 15 gjester til middag. Dermed blir det baking, matlaging, rydding og pynting det meste av dagen i tillegg til at jeg må jobbe litt. Er jeg heldig får tid til litt trening også mens mannen tar de siste forberedelsene til gjestene kommer.  Anonymous poster hash: 709a0...051 Gratulerer med dagen🎂🎈🎉
Gjest Zaria Skrevet 26. april 2015 #18 Skrevet 26. april 2015 Vaske klær og sitte og fundere på hva jeg helt sikkert har glemt til konfirmasjonen om en uke😱 + skrive tale til datteren min💕
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #19 Skrevet 26. april 2015 Rette heldagsprøver.  Anonymous poster hash: 5467e...f7f
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #20 Skrevet 26. april 2015 Har vært på trilletur og vasket klær, nå er det bretting av klær og se over selvangivelsen som står for tur:-)  Anonymous poster hash: 7a153...43e
stratosku Skrevet 26. april 2015 #21 Skrevet 26. april 2015 Vi har endelig sol og nydelig vær. Jeg og barna gikk til bensinstasjonen for å kjøpe soft-is tidligere. Nå skal vi grille. Har vært ute i helge dag, og bare kost oss i godværet
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #22 Skrevet 26. april 2015 Vært ute på tur.. Litt sol,men ikke særlig varmt. Slappe av og rydde litt hus,så ute på resturant med familien. I kveld blir der sofaen,tv og litt sjokolade.  Anonymous poster hash: db57a...cfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå