Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Jeg har bachelor innen et fagområde, samt tilleggsutdanning. Jeg jobber fast i stilling som vernepleier, og jobber som vikar spesifikt for videreutdanningen min, adjunkt. Nå søkes det etter fast ansatt relatert til videreutdanningen min på et annet sted enn der jeg vikarierer. Kan jeg da skrive noe slikt som: Jeg jobber i dag som vernepleier ved "den og den boligen" og vikar ved "en videregående skole" som adjunkt og blablabla. Eller skal jeg bare la være å skrive navnet på den videregående skolen jeg jobber som vikar på? Det kommer uansett frem i min CV. Synes det er så vanskelig å skrive søknad, men jeg har så lyst på den jobben. Men antageligvis er det allerede noen som går i stillingen, men jeg får den uansett ikke om jeg ikke søker. Anonymous poster hash: 9ec84...3c8
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Ville skrevet som du skriver: "I dag er jeg ansatt som vernepleier ved Hjertero omsorgsbolig. I tillegg er jeg vikar, som adjunkt, ved Solsvik videregående skole" Anonymous poster hash: f4cdf...781
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå