Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Er dette noe som bare damer med store pupper han gjøre? Anonymous poster hash: f7a97...3a9
MammantilNurket Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Jeg putter mobilen i kløften sammen med Visakort, nøkler og lipgloss. Har noen gedigne hyller så får plass til litt annet småtteri også ved behov. Nei vet du hva ... normale mennesker bruker HÅNDVESKE. Mobiltelefon i undertøyet - der er det verste jeg har hørt *rystet*
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Her har det vært ganske vanlig i årevis. Jeg foretrekker veske, men i nøden... Anonymous poster hash: 61898...389
Oktavia Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Er det ikke noe fare for stråling her a? Du skal jo ikke snakke for mye i den. Men koke puppene er greit?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Det blir også klamt, og mobiler har sånne sensorer inni seg som viser om de har blitt utsatt for fukt. Da gjelder ikke garantien lenger... Anonymous poster hash: 27027...acd
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 Har dritt mobilen min som koster 100kr i bh når jeg er ute på byn. Og noen penger. Anonymous poster hash: 9e8fe...c7b
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #7 Skrevet 26. april 2015 Jeg oppbevarer aldri mob der, men om jeg feks går ut av bilen, med hendene fulle ellers, legger jeg den fort i bh'en et øyeblikk Har sjeldent lommer på vanlig klær. Anonymous poster hash: f62ff...ae6
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #8 Skrevet 26. april 2015 En kollega legger den gjerne i bhen på jobb. Dette er telefoner som alle bruker, og jeg vrir meg litt å vite at telefonene har lagt nedi den svette bhen hennes...o.O Anonymous poster hash: 8d630...d22
februarprins2013 Skrevet 26. april 2015 #9 Skrevet 26. april 2015 æsj det kunne jeg aldri ha gjort,men liker heller ikke sånne ting nær kroppen min
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #10 Skrevet 26. april 2015 Da jeg var ung og gikk på byen (leeeeenge siden.......) hendte det jeg puttet visakort og penger i BH'en. Men hvordan jeg skal få plass til iphonen klarer jeg ikke å forestille meg..... Anonymous poster hash: b1c71...e43
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #11 Skrevet 26. april 2015 Da hadde jeg fått noe ujevn størrelse! Anonymous poster hash: 2da27...670
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #13 Skrevet 26. april 2015 Hadde det før men selv med relativt store pupper sliter jeg med å få plass til en iPhone 6 altså.... Kanskje hvis jeg lar puppene flagre fritt så kan jeg legge iphonen under Anonymous poster hash: 0bbfa...663
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #14 Skrevet 26. april 2015 Hadde engang en nabo som la "alt" bh'en. Syntes det var så ekkelt når hun under kaffebesøk satt å hentet opp det som skulle hentes i bh'en... Enda mer spesielt når hun gjorde det fremfor mannen min... Anonymous poster hash: 4db62...58a
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #15 Skrevet 26. april 2015 Da hadde jeg fått en firkanta pupp... Synes det er litt ekkelt når andre har mobiler i bh'en. Ikke vanlig i min venninnegjeng. Anonymous poster hash: ed4e6...3e4
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #16 Skrevet 26. april 2015 Jeg gjør det når jeg vasker hjemme og ikke har lommer 😝 Anonymous poster hash: 740ca...272
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #17 Skrevet 26. april 2015 Aldri sett at noen har oppbevart noe der. Jækk Anonymous poster hash: 272a2...db8
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #18 Skrevet 26. april 2015 Jeg gjør det når jeg vasker hjemme og ikke har lommer 😝 Anonymous poster hash: 740ca...272 Er mobilen så viktig at du må ha den på deg og ikke kan ligge på bordet når du holder på hjemme??? Anonymous poster hash: 4f40c...e76
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #19 Skrevet 26. april 2015 Jeg gjør det når jeg vasker hjemme og ikke har lommer 😝 Anonymous poster hash: 740ca...272 Er mobilen så viktig at du må ha den på deg og ikke kan ligge på bordet når du holder på hjemme??? Anonymous poster hash: 4f40c...e76 Jeg bruker den til å ha musikk på øra. så slipper jeg å spille for hele nabolaget. Bor i rekkehus. Anonymous poster hash: 740ca...272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå