Gå til innhold

mobilen i bh'n...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe som bare damer med store pupper han gjøre?

 

Anonymous poster hash: f7a97...3a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg putter mobilen i kløften sammen med Visakort, nøkler og lipgloss. Har noen gedigne hyller så får plass til litt annet småtteri også ved behov.

Nei vet du hva ... normale mennesker bruker HÅNDVESKE.

Mobiltelefon i undertøyet - der er det verste jeg har hørt *rystet* :o

Skrevet

Her har det vært ganske vanlig i årevis. Jeg foretrekker veske, men i nøden...

 

Anonymous poster hash: 61898...389

Skrevet

Er det ikke noe fare for stråling her a? Du skal jo ikke snakke for mye i den. Men koke puppene er greit?

Skrevet

Det blir også klamt, og mobiler har sånne sensorer inni seg som viser om de har blitt utsatt for fukt. Da gjelder ikke garantien lenger...

 

Anonymous poster hash: 27027...acd

Skrevet

Har dritt mobilen min som koster 100kr i bh når jeg er ute på byn. Og noen penger.

 

Anonymous poster hash: 9e8fe...c7b

Skrevet

Jeg oppbevarer aldri mob der, men om jeg feks går ut av bilen, med hendene fulle ellers, legger jeg den fort i bh'en et øyeblikk ;)

Har sjeldent lommer på vanlig klær.

 

Anonymous poster hash: f62ff...ae6

Skrevet

En kollega legger den gjerne i bhen på jobb. Dette er telefoner som alle bruker, og jeg vrir meg litt å vite at telefonene har lagt nedi den svette bhen hennes...o.O

 

Anonymous poster hash: 8d630...d22

Skrevet

æsj det kunne jeg aldri ha gjort,men liker heller ikke sånne  ting nær kroppen min

Skrevet

Da jeg var ung og gikk på byen (leeeeenge siden.......) hendte det jeg puttet visakort og penger i BH'en.

Men hvordan jeg skal få plass til iphonen klarer jeg ikke å forestille meg.....

 

Anonymous poster hash: b1c71...e43

Skrevet

Da hadde jeg fått noe ujevn størrelse! 



Anonymous poster hash: 2da27...670
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Alltid mobilen i bh'n på byen ;-)

Skrevet

Hadde det før men selv med relativt store pupper sliter jeg med å få plass til en iPhone 6 altså.... Kanskje hvis jeg lar puppene flagre fritt så kan jeg legge iphonen under :D

 

Anonymous poster hash: 0bbfa...663

Skrevet

Hadde engang en nabo som la "alt" bh'en. Syntes det var så ekkelt når hun under kaffebesøk satt å hentet opp det som skulle hentes i bh'en... Enda mer spesielt når hun gjorde det fremfor mannen min...



Anonymous poster hash: 4db62...58a
Skrevet

Da hadde jeg fått en firkanta pupp... Synes det er litt ekkelt når andre har mobiler i bh'en. Ikke vanlig i min venninnegjeng.

 

Anonymous poster hash: ed4e6...3e4

Skrevet

Jeg gjør det når jeg vasker hjemme og ikke har lommer 😝

 

Anonymous poster hash: 740ca...272

Skrevet

Aldri sett at noen har oppbevart noe der. Jækk

 

Anonymous poster hash: 272a2...db8

Skrevet

Jeg gjør det når jeg vasker hjemme og ikke har lommer 😝

 

Anonymous poster hash: 740ca...272

Er mobilen så viktig at du må ha den på deg og ikke kan ligge på bordet når du holder på hjemme???

 

Anonymous poster hash: 4f40c...e76

Skrevet

 

 

Jeg gjør det når jeg vasker hjemme og ikke har lommer 😝

 

Anonymous poster hash: 740ca...272

Er mobilen så viktig at du må ha den på deg og ikke kan ligge på bordet når du holder på hjemme???

 

Anonymous poster hash: 4f40c...e76

Jeg bruker den til å ha musikk på øra. så slipper jeg å spille for hele nabolaget. Bor i rekkehus.

 

Anonymous poster hash: 740ca...272

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...