Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 3 og 5 år.. Hva bør vi få med oss? Anonymous poster hash: 4b2ec...5e7
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 juli Anonymous poster hash: 4b2ec...5e7
Ziva Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Akvariet er alltid fint, man kan ta en båt fra bryggen og bort til Akvariet.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Fløien og Vilvite - senteret :-) Anonymous poster hash: 7cfc2...d6a
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #6 Skrevet 26. april 2015 Fløien er et must! God utsikt, fin lekeplass og super aktivitetsløype i skogen. Nordnes sjøbad om det er varmt i været. Det er ofte arrangementer ute på festningen, og på disse tilstelningene er det mye spennende. Gamle Bergen er koselig. Anonymous poster hash: b0a68...a8e
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #7 Skrevet 26. april 2015 Vilvite senteret og tur på fløyen. Er fin lekeplass på toppen der og trollskogen er gøy, pluss det er masse fine tur muligheter. Hvis dere vil bade er kyrkjetangen, helleneset, vollane, åstveit fine steder, finnes flere steder og, men de jeg kjenber til nå Anonymous poster hash: fd1de...7d8
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #8 Skrevet 26. april 2015 Akvariet, VilVite-senteret og Fløyen Anonymous poster hash: 5cef2...68d
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #9 Skrevet 26. april 2015 Eller Vannkanten badeland. Anonymous poster hash: 5cef2...68d
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #10 Skrevet 26. april 2015 Jeg ville nå holdt meg langt unna Akvariet. Man vil da ikke gi sin støtte til å holde dyr i fangenskap! Anonymous poster hash: 95328...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå