Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 26. april 2015 #1 Skrevet 26. april 2015 Er du fornøyd? Jeg har Getboks 2 i dag og er for så vidt fornøyd, men synes vi har unødig mange kanaler og det er dyrt...Ønsker en leverandør som gir både tv og Internett i samme pakke...
Krisa71 Skrevet 26. april 2015 #2 Skrevet 26. april 2015 Vi har hatt Nextgentel noen mnd nå, og vi er fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #3 Skrevet 26. april 2015 Ville googlet nextgentel og lest litt om klager, kundebehandling og deres holdning til forbrukerkjøpsloven/Forbrukerrådet før jeg kjøpte noe som helst. De er et sant mareritt hvis det er problemer, eller dersom man vil si opp. Produktet er bra, prisene er supre, men det er virkelig ikke verdt ett års kamp altså. Anonymous poster hash: bb7c1...97f
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 26. april 2015 #4 Skrevet 26. april 2015 Hvilken hastighet har dere på nettet? Jeg er ganske grønn på dette...holder den med 20-noe hvis man vil se film på Netflix feks? Husker du hvilken pakke dere har og hva dere betaler?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 26. april 2015 #5 Skrevet 26. april 2015 Ville googlet nextgentel og lest litt om klager, kundebehandling og deres holdning til forbrukerkjøpsloven/Forbrukerrådet før jeg kjøpte noe som helst. De er et sant mareritt hvis det er problemer, eller dersom man vil si opp. Produktet er bra, prisene er supre, men det er virkelig ikke verdt ett års kamp altså. Anonymous poster hash: bb7c1...97f Det har jeg hørt tidligere, for mange år siden...synd de har så dårlig rykte, men akkurat nå er det litt økonomien som bestemmer mest... Betaler litt over 1000/mnd for tv og Internett, med Getboks 2 i stua med opptaks-, pause-, og spolefunksjon. Hadde gjerne hatt det på neste, men til en billigere pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå