Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Jeg fortalte min søsters eks at jeg er gravid. Han slenger så mye dritt at begeret rant over. Han truet med at siste valg og ord var ikke sagt eller gjort! Han sier at jeg har lurt han!! Han fikk vite om barnet på samme tid som meg. Vi var i sjokk for jeg hadde mensen uka før. ..skjønner nå at det var kraftig feste blødninger. Han ville ha mer kjæreste tid, fokus på oss og finne gnisten tilbake. 2 dager med romantikk og kos ♡ Nærheten på soverommet har vi aldri manglet. 2 dager så dumpet han meg som gårsdagens søppel! Abort var forventet og krevd. Jeg har nektet. Nå som han klikka slik så greide jeg ikke mer. Jeg outa oss! Jeg forventer ikke noe av noen. Ønsker bare ikke å bli stemplet som at jeg har lurt han, at jeg er et lodder.. Jeg er kristen og han er muslim. Så mye for 3 års forhold.. Okay, fyr løs folkens! Har jeg gjort noe dumt? Anonymous poster hash: 0c8f5...5d2
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 Dette ble rett og slett vanskelig å forstå... Du er gravid med din søsters eks... som du har vært sammen med i tre år uten at noen har visst om det? Vil du beholde barnet så hadde jeg flyttet langt unna og oppgitt far som ukjent om han truer deg. Anonymous poster hash: 8a003...408
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #3 Skrevet 25. april 2015 Hva galt skulle det være? Jeg hadde ikke ført opp barnefar. Anonymous poster hash: d2084...fc7
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 Din søsters eks er far til barnet?? Anonymous poster hash: 10326...7a8
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #5 Skrevet 25. april 2015 Hææ? Jeg forstår ikke. Du har vært sammen med din søsters eks i 3 år uten at noen vet om det? Anonymous poster hash: 8e667...5cf
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #6 Skrevet 25. april 2015 Din søster sin ex? One mans trash, is another mans treasure. Wow. Om du har gjort noe dumt? Ja, muligheten er stor for det. Pass deg så du ikke blir din egen bestefar. Anonymous poster hash: 86ac3...ba8
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #7 Skrevet 25. april 2015 Øi! Helt feil oppi tårer! Min eks sin søster... Anonymous poster hash: 0c8f5...5d2
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #8 Skrevet 25. april 2015 Hva galt har du i så fall gjort? Bare ikke la deg presse til noe du kan komme til å angre på! Hold deg unna han og få en pustepause så du får tenkt deg om! Anonymous poster hash: 8e667...5cf
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #9 Skrevet 25. april 2015 Vet det sier mer klikk når han finner ut at jeg har snakket med henne. Jeg spurte han faktisk først! Han mente at hun ville betale meg ta abort. Vi har ikke fått snakket så mye. Mer jeg som har tømt meg. Gråt på meg en hodepine delux! Gikk tur med barna og kjøpte litt godis. Ble filmkveld og pleddkos. 2 små sover på mitt fang Anonymous poster hash: 0c8f5...5d2
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #10 Skrevet 25. april 2015 Er du ikke norsk ? Eller har du en diagnose? Anonymous poster hash: 27703...110
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #11 Skrevet 25. april 2015 Minner meg litt om den tråden om bilen i feil parkeringshus.. Men altså, hva er greia med at han er din søsters ex? Er det et viktig poeng i denne historien? Skjønner ikke.. Anonymous poster hash: 4dda9...f06
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #12 Skrevet 25. april 2015 Dette er troll. Anonymous poster hash: 7f7c7...17d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #13 Skrevet 25. april 2015 Det er ikke min søsters eks. Jeg slapp bomben til min eks sin søster. Jeg har ingen søster og ville heller skutt meg selv før jeg var på samme mann som et familiemedlem! Ble litt skrivefeil i alle tårene. Jeg er norsk og hva er det snakk om; en diagnose?? Jeg gråt når jeg skrev. Hva med litt medfølelse. Et truet av eksen. Venter barn med han.. Anonymous poster hash: 0c8f5...5d2
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #14 Skrevet 25. april 2015 Kontakt politiet og be om råd siden han truer deg. Jeg tar ikke lett på abort, men i ditt tilfelle så ville jeg vurdert det sterkt. Men om du vil beholde så må du beskytte deg selv. Akkurat det ville nok vært enklere om du ikke hadde sagt noe til hans søster - da kunne du ha oppgitt far som ukjent og unngått hele familien hans. Nå vet du, og det kan straks bli et problem. Anonymous poster hash: 8a003...408
C&M&H Skrevet 25. april 2015 #15 Skrevet 25. april 2015 Jeg hadde ærlig talt ikke født et barn inn i en slik tilværelse. Det er nok til alles beste om du tar abort. Selv om eksen er en idiot...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #16 Skrevet 25. april 2015 Beklager HI, men det var så mye surr og misforståelser at jeg tenkte det var troll. Skjønner at du er fortvilet. Jeg ville kontaktet politiet og bedt om råd. Truer han deg skal du anmelde han. Hadde ikke involvert han eller hans del av familien i graviditet eller barnet. Hadde også muligens sagt jeg hadde tatt abort. Anonymous poster hash: 7f7c7...17d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #17 Skrevet 25. april 2015 Søk hjelp hos fvk eller politi eller noe. Håper du uttrykker deg bedre muntlig enn skriftlig. Anonymous poster hash: bfbfc...505
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #18 Skrevet 25. april 2015 Det er ikke min søsters eks. Jeg slapp bomben til min eks sin søster. Jeg har ingen søster og ville heller skutt meg selv før jeg var på samme mann som et familiemedlem! Ble litt skrivefeil i alle tårene. Jeg er norsk og hva er det snakk om; en diagnose?? Jeg gråt når jeg skrev. Hva med litt medfølelse. Et truet av eksen. Venter barn med han.. Anonymous poster hash: 0c8f5...5d2 Altså din tidligere svigerinne Anonymous poster hash: ee55a...e8b
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #19 Skrevet 25. april 2015 Ja, du har gjort noe dumt. Du er blitt gravid med en dust. Det betyr ikke at det hele er håpløst. Opplever du deg reelt truet av ham? I så fall bør du kontakte politi og muligens krisesenter, samt søke støtte i nettverket ditt. Anonymous poster hash: 0aa2e...855
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå