Gå til innhold

Mannfolk eier ikke hjerne (hvertfall ikke min)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lenge snakket om å pusse opp stua,og i dag kom han hjem så fornøyd for nå har han engasjert snekker til uka.

Til uka jobber jeg 4 netter,pluss at alle barna er her den uka,5 stk.

Jeg forsøkte å si at det passer dårlig siden jeg har nattevaktsuke og barna er her.

Da ble han sint og mente jeg kunne bo på hotell,ungene tenker han ikke på engang.

Han skal virkelig få jobbe den uka!

Anonymous poster hash: be6c7...c15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK!

Anonymous poster hash: b8992...0ec

Skrevet

Da tar du inn på hotell og så får mannen stelle hjemme med barna, så kan du stikke innom på ettermiddag/kveld før du drar på jobb igjen.

Anonymous poster hash: 9df56...703
Skrevet

😂😂😂typisk mannfolk!!!! Tenker ikke... Bare handler.

Anonymous poster hash: fde9e...d04

Skrevet

Snekkere vokser ikke på trær, ofte lang ventetid for å få tak i gode snekkere. Ikke alltid man kan bestemme dager.

Hør med en venninne om du kan få sove i huset hennes noen dager på dagtid.

Ungene klarer en uke uten stue.

Anonymous poster hash: f52c5...89d

Skrevet

Vær nå fornøyd at han faktisk har tatt tak i det og skaffet en snekker! Flere som bare ignorerer det, "skal gjøre alt selv" og i det hele tatt. Ta inn på hotell og kos deg med ferdiglaget frokost hver morgen, og takk mannen din for at han skaffet en snekker.

Anonymous poster hash: 6a87e...026
Skrevet

Vær nå fornøyd at han faktisk har tatt tak i det og skaffet en snekker! Flere som bare ignorerer det, "skal gjøre alt selv" og i det hele tatt. Ta inn på hotell og kos deg med ferdiglaget frokost hver morgen, og takk mannen din for at han skaffet en snekker.

Får håpe hotellet heller stiller med kveldsmat da :spise:

Anonymous poster hash: 58b0d...37e

Skrevet

Synes kommentarer som bare ta inn på hotell, gjør ditt og datt som koster masse penger er merkelige kommentarer. Har alle så god råd at i tillegg til å pusse opp så kan de bruke 5000-6000 på hotell?

Her er vi begge i godt betalte jobber, men vi har ikke sjans i havet til å bare bruke så mye penger på slike ting. Vi har 4 barn, huslån, billån, og det koster!

Jeg hadde blitt sint om jeg hadde vært i HI sine sko fordi jeg fungerer ikke uten søvn. Og hadde mannen betalt for hotell hadde VI betalt for hotell (pga felles økonomi) noe vi ikke ville hatt råd til.

Så du har min fulle sympati. Her må mannen prøve å tenke. Uansett hvor glad man "skal være" for at mannen tar initiativ så bør man kunne forvente at man tar hensyn til hverandre, og ferdig m den saken.

Anonymous poster hash: 6e27b...d46

Skrevet

Her skal mannen lovprises uansett hva han gjør. Herregud altså! Hva er det med menn (og kvinner) som ikke evner å tenke på andre enn seg selv? En oppegående mann burde skjønne at å hyre inn snekker når kona jobber nattevaktuke er en svært dårlig idè. Selv menn burde kunne klare å tenke litt. Ikke bare ture frem fordi de får applaus bare de slipper en fjert og klarer å tørke seg selv på do.

Anonymous poster hash: e8c2f...3cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...