Gå til innhold

Hvordan er formen for tiden?


mrs sparrow

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

25+3 Har hatt masse energi de siste ukene men nå har ryggen begynt å svikte. Har også hatt halsbrann i laaaang tid og det gjør så for***** vondt! Herregud! Blir GAL! Vet jo at det er sukker og fett som gjør det, likevel har jeg spist både nachos (naaam) og sjokoladekake i dag! Får bare skylde meg selv. Drikker selvfølgelig heller ikke nok vann til å få kontroll på det og trener ikke rygg og mage nok.. *sukk* mye en skal passe på gitt! Har medisin mot halsbrann men prøver å bare bruke det før leggetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jippi85

9+6 idag og er nok veldig heldig, formen er topp, hadde det ikke vært for at vi har sett og hørt hjertelslag så hadde jeg ikke trodd noe på at jeg er gravid. I fare for å tråkke på noen føtter, skulle jeg gjerne hatt litt mer symptomer da jeg er konstant engstelig over at ting ikke er som det skal.. Noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde symptomfritt første svangerskap :-) Tenkte ikke så mye over det da, men nå skjønner jeg at det går an å ha svært ulike svangerskap som er innenfor normalen likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12+4 å formen begynner å bli litt bedre, men er fremdeles kvalm men ikke 24/7 lenger og en hel uke siden jeg kastet opp sist! Helt sykt trøtt, så gleder meg til jeg får litt mer energi !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt mye trøtt, eier ikke matlyst (spiser frukt og drikker vann). Var på ferie denne uka, og spiste 3 måltid om dagen "ute". Det endte med at samboeren min spiste sin egen mat og mesteparten av min mat så jeg slapp å forklare hvorfor jeg ikke spiste alt (litt for høflig av meg kanskje?). 

 

Men jeg er ikke så kvalm lengre. Regnet ut fra siste menstruasjon er jeg nå 10+2, men jeg har alltid hatt en veldig uregelmessig syklus. I morgen skal jeg til gynekolog for innvendig ultralyd for å se at alt er i orden og få vite hvor langt jeg egentlig er på vei, og det gleder jeg meg masse til. Gruer litt også, er alltid litt nervøs for at noe skal ha gått galt, spesielt siden kvalmen har gitt seg en del, men jeg holder meg positivt! 

 

 

Edit: Nå ble jeg forferdelig kvalm igjen! Kanskje jeg bare var så opptatt av å ha ferie at kroppen ikke husket å være kvalm?

Endret av Shep
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13+1 og har det egentlig ganske bra. Er fortsatt trøtt da og må legge meg tidlig. Også har jeg vært veeldig sinna i det siste. Kan bli skikkelig forbanna av den minste lille ting. Stakkars samboeren min:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+4, stort sett i god form. Kvalmen er på vei til å gi seg, men er fortsatt trøtt. Har måttet ta en times tid (minst) på øyet midt på dag siden uke 7 ca. Siste ukene har tårene og latteren kommet frem for den minste ting. At latteren sitter løst er i og for seg greit. Men det har ikke vært like lett å forholde seg til plutselige gråtetokter, hverken for meg eller samboeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+6 idag og er nok veldig heldig, formen er topp, hadde det ikke vært for at vi har sett og hørt hjertelslag så hadde jeg ikke trodd noe på at jeg er gravid. I fare for å tråkke på noen føtter, skulle jeg gjerne hatt litt mer symptomer da jeg er konstant engstelig over at ting ikke er som det skal.. Noen andre som har det sånn?

Jeg er litt i samme båt som deg, var å tok tidlig UL i uke 8 og fikk se og høre hjertet. Tok denne grunnet at jeg hadde veldig lite symptomer og hadde hatt 2 SA på før jul. Men jeg var også veldig engstelig, som du sier :-) Så jeg skjønner veldig godt hva du mener!

 

Eneste er at jeg har vært veldig trøtt, og nå i det siste har jeg fått veldig ømme bryster og de har vokst endel. Det er det :-) Prøver å være fokusert på at vi alle er forskjellige og sette pris på at jeg ikke er plaget med at jeg må kaste opp, for eksempel. Er 10+3 idag, så håper at alt går fint denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepine hver dag i det siste, mye ligamentsmerter (mage vondt pga strekking og voksende foster), kvalme, TRØTT og heftig bekken løsning..... Endelig fått starta opp med fysioterapeut...

 

12+5 idag.

 

Ul i går pga cyster, og så mini som lå å porkanå søv imagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

 

 

Jeg er i uke 14 nå, og i slutten av uke 13 var det som om den ekstreme kvalmen plutselig forsvant. Det er så utrolig godt å klare å fungere nogen lunde igjen, etter å ha vært sengeliggende og inn og ut av sykehuset i to måneder. :smilorange:  Må fortsatt ta kvalmestillende, men klarer å spise og drikke normalt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

15 ish og stup trøtt. Stiv i hofter og smerter i høna hver morgen. Tisser 40 ganger om natta. Ellers bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...