Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Jeg er glad i mye. Noen av favorittene: - champinjong m/ smøreost (tube) - laks på grillen - marinert kyllingfilét Jeg trenger definitivt enda mer inspirasjon!!! Anonymous poster hash: f4861...bdb
februarprins2013 Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 scampi kongereker kongekrabbe sjøkreps det meste av fisk flinta stek hamburger biff masse gode grønnsaker pakket inn i folie mais kobber and
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #3 Skrevet 25. april 2015 Laks i små pakker med masse grønnsake og krydder. Grillet ananas og melon. Anonymous poster hash: 0793c...bb9
MammantilNurket Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 Jeg er glad i mye. Noen av favorittene: - champinjong m/ smøreost (tube) - laks på grillen - marinert kyllingfilét Jeg trenger definitivt enda mer inspirasjon!!! Anonymous poster hash: f4861...bdb Har du prøvd å fylle soppen med hvitløksmør ?
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 25. april 2015 #5 Skrevet 25. april 2015 Hvordan fyller dere soppen? Hva slags sopp, de må jo være litt store? 😝
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #6 Skrevet 28. april 2015 Jeg bruker champinjong. Tar av stilken og bruker tubeost i "hullet". Veldig enkelt. Høres superdeilig ut med hvitløkssmør også. Takk for tips! Flere som har tips? Og hva med tilbehør? Anonymous poster hash: f4861...bdb
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #7 Skrevet 28. april 2015 Halloumi-ost! Grillet ananas Skjærer opp løk og paprika, putter i aluminiummsfolie sammen med en klatt smør, salt og pepper Hjemmelagde hamburgere Anonymous poster hash: 9456b...9e1
ulydia Skrevet 28. april 2015 #8 Skrevet 28. april 2015 MaiskolbarGrillbein med hoisin-saus Bakt potet m/krydder, smør, mais og rømme Heimelaga potetsalat Kyllingspyd med søt chilisaus Grøn salat m/fetaost og oliven
MMP Skrevet 28. april 2015 #9 Skrevet 28. april 2015 Halloumi-ost! Grillet ananas Skjærer opp løk og paprika, putter i aluminiummsfolie sammen med en klatt smør, salt og pepper Hjemmelagde hamburgere Anonymous poster hash: 9456b...9e1 Hvor kjøper du den? Halloumi-ost!???? Savner fra Kypros...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #10 Skrevet 28. april 2015 Halloumi-ost! Grillet ananas Skjærer opp løk og paprika, putter i aluminiummsfolie sammen med en klatt smør, salt og pepper Hjemmelagde hamburgereAnonymous poster hash: 9456b...9e1 Hvor kjøper du den? Halloumi-ost!???? Savner fra Kypros... Kjøper på Meny jeg. Tror den er å få tak i flere butikker, når jeg bodde i Oslo kjøpte jeg den på Rema. Anonymous poster hash: 9456b...9e1
Blomstogbier Skrevet 28. april 2015 #11 Skrevet 28. april 2015 Liker flintstek, grillribbe, svinefilet og pølser. Biff er også godt på grillen, om man kan sakene sine..
skinnfilla Skrevet 28. april 2015 #12 Skrevet 28. april 2015 Veldig glad i spearribs med maisstuing Fisk i folie, med juliennegrønnsaker Makrell Blåskjell Hamburger er stas Og ventepølsa er god Hjemmelaget potetsalat Svinefilet Biff Ah,nå ble jeg sulten!
me_87 Skrevet 28. april 2015 #13 Skrevet 28. april 2015 Jeg er veldig kresen Men grillribbe,ostepølser og biff er mine favoritter.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2015 #14 Skrevet 28. april 2015 Elsker hjemmelaget potetsalat med bare rømme -ikke noe majones! 😍 Så lurt å fylle sopp med hvitløkssmør, det hørtes nydelig ut! Gosj nå fikk jeg lyst til å fyre opp grillen i morgen... 😋 Anonymous poster hash: a836f...d9c
TøffiTrynet☠ Skrevet 28. april 2015 #15 Skrevet 28. april 2015 Marinert sopp på grillspyd. Marinaden består av det jeg finner på der og da, men alltid olje, soyasaus, hp-saus og div. krydder. Marinert kyllingfilet. Kjøper allroundmarinade og hvitløksmarinade som jeg blander, og har oppi ekstra hvitløk og chili. Foliebakte grønnsaker, gjerne wokblanding, med soyasaus og sweet chilisaus. Verden beste salat til grillmat består av vannmelon, rødløk og sorte oliven med balsamicodressing.
kaklemor Skrevet 29. april 2015 #16 Skrevet 29. april 2015 Kobrabiff med en deilig syrlig salat til, og maiskolber / grillspyd med grilla grønnsaker :-) Da er jeg i himmelen :-D
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #17 Skrevet 29. april 2015 Elsker hjemmelaget potetsalat med bare rømme -ikke noe majones! Så lurt å fylle sopp med hvitløkssmør, det hørtes nydelig ut! Gosj nå fikk jeg lyst til å fyre opp grillen i morgen... Anonymous poster hash: a836f...d9c har du oppskrift på den potetsalaten? Anonymous poster hash: 664e7...84c
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #18 Skrevet 29. april 2015 Langstekt, gjerne 10-12 timer svinenakke. Helstekt entrecot, saftigere kjøtt skal du lete lenge etter. Laks som en røker på grillen med grønnsaker. Gode vente pølser + noe godt i glasset mens en griller Anonymous poster hash: b483b...139
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #19 Skrevet 29. april 2015 Sopp fylt med kryddersmør 😍 pulled turkey potetsalat(mammas hjemmelagde) fylt spisspaprika grilla mozarella med spekeskinke rundt Anonymous poster hash: 1294d...744
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #20 Skrevet 29. april 2015 Elsker hjemmelaget potetsalat med bare rømme -ikke noe majones! Så lurt å fylle sopp med hvitløkssmør, det hørtes nydelig ut! Gosj nå fikk jeg lyst til å fyre opp grillen i morgen... Anonymous poster hash: a836f...d9c har du oppskrift på den potetsalaten? Anonymous poster hash: 664e7...84c Javisst -enkleste (og i mine øyne beste) potetsalaten i verden! -Kokte poteter i ønsket mengde delt i chunks -finkuttet vanlig gul løk i ønsket mengde -lettrømme i ønsket mengde -gjerne forvellede sukkererter i ønsket mengde delt i 3-4 biter for litt mer smak, krunsj og farge -Blande sammen uten å knuse potetene 😃 Kan også for å få den litt rundere i smaken blande inn litt melis i rømmen før resten blandes sammen (ca 2-3 ss til en rømmeboks) -det gir en veldig god smak! Jeg synes denne er utrolig god da jeg ikke kan fordra potetsalat/dressinger etc med majones 😊😊 Anonymous poster hash: a836f...d9c
Anonym bruker Skrevet 29. april 2015 #21 Skrevet 29. april 2015 Maisfylt paprika er veldig godt. Ellers er jeg veldig glad i grillspyd med ulike ting på, men favorittene er champignon og avokado! Mmm... Frokosten er nettopp inntatt, men nå rumler magen... Anonymous poster hash: c1fac...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå