Gå til innhold

Hva synes du om mennesker som banner mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på Biggest Looser og synes damene der banner så mye.

Anonymous poster hash: 31d54...82e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror også jeg hadde bannet en del og vært litt gretten om jeg skulle trene syv timer om dagen med nok mat til å mette en marihøne i magen :P

Skrevet

Kommer an på hvor gode de er til å banne. Hvis de banner spontant, ektefølt og variert, liker jeg banning. Hvis det er på autopilot, liker jeg det ikke.

Anonymous poster hash: bc9d6...e9c

Skrevet

Det er på samme måte som røyking. Lite attraktivt og veldig hensynsløst ovenfor andre.

Anonymous poster hash: 77e90...a4e

Skrevet

Sånn generelt vil jeg anta at de har dårlig ordforråd og ikke klarer å uttrykke seg skikkelig.

Anonymous poster hash: e6649...7a2

Skrevet

Sånn generelt vil jeg anta at de har dårlig ordforråd og ikke klarer å uttrykke seg skikkelig. Anonymous poster hash: e6649...7a2

Dette er noe av det dummeste jeg hører. Banning er jo ekstra ord; man får vel ikke dårligere ordforråd av å bruke flere ord?

Skrevet

Sånn generelt vil jeg anta at de har dårlig ordforråd og ikke klarer å uttrykke seg skikkelig. Anonymous poster hash: e6649...7a2

Dette er noe av det dummeste jeg hører. Banning er jo ekstra ord; man får vel ikke dårligere ordforråd av å bruke flere ord?

Jeg har en bekjent som banner mye. Jeg tenker at jo, h*n har et dårlig ordforråd. Banningen er ikke "ekstra ord", som du hevder. Det er tvertimot omtrent det eneste adjektivet dette mennesket bruker. Eksempler:

Jeg er j*vlig sulten.

Det var j*vlig fint.

Den bilen kjørte j*vlig fort.

Ogsåvidere i det uendelige.

Skrevet

Jeg synes banning er veldig stygt å høre på. Og jeg må innrømme at jeg dømmer mennesker som banner mye. (Bortsett fra om du er nordfra)

Anonymous poster hash: 31d54...82e

Skrevet

Jeg har en bekjent som banner mye. Jeg tenker at jo, h*n har et dårlig ordforråd. Banningen er ikke "ekstra ord", som du hevder. Det er tvertimot omtrent det eneste adjektivet dette mennesket bruker. Eksempler:

Jeg er j*vlig sulten.

Det var j*vlig fint.

Den bilen kjørte j*vlig fort.

Ogsåvidere i det uendelige.

Adjektivene her er jo "sulten", "fint" osv. Ordet "jævlig" bare forsterker adjektivet eller adverbet som følger etter. Folk som ikke banner vil trolig bruke "veldig" i stedet. Tenker du det samme om folk som sier "jeg er veldig sulten" og "det var veldig fint" også?

Anonymous poster hash: d2899...264

Skrevet

Jeg kan si: Det var da som helvete da!!! om jeg bommer på et viktig mål og en 100% sjangse.

Blir liksom ikke det samme å si: Fy fela eller, det var da som suttern!

Da er det bare, FAEN I HELVETE som hjelper og er kraftig nok!

Skrevet

Føler det er så harry å banne mye.

Anonymous poster hash: 9798d...543

Skrevet

Jeg tenker dårlig ordfforråd slik at de ikke klarer å uttrykke det de mener så det er mulig å forstå for andre.

Anonymous poster hash: 31471...73d
Skrevet

Jeg tenker dårlig ordfforråd slik at de ikke klarer å uttrykke det de mener så det er mulig å forstå for andre. Anonymous poster hash: 31471...73d

For et gullkorn!

Anonymous poster hash: bc9d6...e9c

Skrevet

Harry

Anonymous poster hash: a3a14...7f0

Skrevet

At noen banner pga smerte osv sier jeg ikke noe på. Men folk som banner mye bare sånn likevel synes jeg virker mindre intelligente.

Skrevet

Jeg tenker at de er litt sparsomt møblert i overetasjen. Føler meg utilpadd sammen med mennesker som banner mye.

Anonymous poster hash: eee9e...592

Skrevet

Er nordfra men bor sørpå. Jeg begrenser banning til null sørpå, det er så ulekkert!

Men nordpå sniker ordene seg inn helt naturlig, det skal være sånn! Det har mye med kultur å gjøre ser jeg, og det gir mangfold :)

Takknemlig for en oppvekst med "løsere" språk. Det betyr likevel ikke at jeg har dårligere moral enn de sørpå, selv om det kan være noen bygder med blindhet for snøscooterloven etc. Kultur det også, ukultur ;)

Anonymous poster hash: b48f8...728

Skrevet (endret)

Banning er ikke pent, jeg ser ned på folk som må banne i annenhver setning. Synes de er lite intelligente.

Endret av Me and my monkey
Skrevet

Folk som banner i annenhver setning er skikkelig harry.

Anonymous poster hash: 2d5f7...477

Skrevet

Banning er faen meg det verste jeg vet. Jeg banner aldri, for satan.

😂😂😂

Skrevet

Jeg synes banning er lite tiltalende.

Jeg synes mennesker som trekker paralleller mellom banning og kav intelligens viser at de er fordomsfulle og kunnskapsløse.

Anonymous poster hash: 17781...836

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...