Gå til innhold

Tar du solarium?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge og ofte tar du?

Anonymous poster hash: 4a4ba...c7c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde da jeg var ung, og angrer som en hund nå.... Ikke heldig for huden, og du kan få hudkreft.

Anonymous poster hash: f6276...838
Skrevet

Har kutta det helt ut og har planer om og aldri begynne igjen. Vil være rynkefri så lenge som mulig, og ikke minst la være å utsette meg for kreft mer enn nødvendig. Lurer på å prøve selvbruning i stedet når sommeren nærmer seg, så lenge man begrenser det er det vel ikke så verst i kombinasjon med sola ute. Har mange venninner som har tatt sol jevnlig i mange år fra vi var 18-20 (er 26 nå). En av de fikk mild hudkreft og skjønner virkelig ikke at de fortsetter...

Skrevet

Nei!!

Har ei veninne som fikk hudkreft som 22-åring. Skal sies at hun brukte solarium nesten daglig over mange år, men likevel ble jeg vettskremt. Har vel vært i solarium to ganger, og det var ikke noe for meg.

Skrevet

Jepp. 11 minutt 2 til 3 ganger i uka i mai, og juni.

Anonymous poster hash: e3349...cc5

Skrevet

Ingen flere

Anonymous poster hash: e3349...cc5

Skrevet

Gjorde det 3-4 ganger i uka fra jeg var rundt 17 til 28, nå er jeg 33 og hsr hatt føflekkreft 2 ganger...

Anonymous poster hash: 4a359...003

Skrevet

Det er lenge siden nå, men tok vel ca 20 min 1 gang i uka før. Gjerne 2 ganger i uka i noen uker før sydentur.

Tenkte å gjøre det før sommerferien i år. Som småbarnsmor får man ikke akkurat tid til å ligge og slikke sol, så godt å ha litt underlag.

Men jeg kjenner en som fikk hjernesvulst i en alder av 20 år, og døde. På VGs tok hun sol annenhver dag... I 3 år!!! Man vet jo aldri, men vi var flere som tenkte at det hadde noe med kreften å gjøre. :(

Skrevet

4 ganger...på 80-tallet.

Tar folk virkelig sol fortsatt?

Skrevet

15 min en gang i uka / annenhver uke.

Jeg har hud som blir lett irritert og rødflammet. Med litt sol forsvinner det helt. To jeg kjenner har hatt solarium på blå resept pga eksem. Så med moderat bruk tror jeg ikke det er så skadelig.

Anonymous poster hash: b48a3...3a4

Skrevet

Nei, det kunne ikke falle meg inn.

Anonymous poster hash: 69963...8fa

Skrevet

Haha, nei. Syns det ser latterlig ut å gå å være drit brun midt på vinteren. Holder meg stort sett i skyggen på sommeren og bruker solfaktor året rundt. Heller blek enn å se ut som en sviske når jeg er 40.

Anonymous poster hash: 14dae...655

Skrevet

Nei, absolutt ikke! Jeg trodde faktisk ikke noen gjorde det lenger en gang? Jeg smører meg godt med solkrem og er mye ute når solen titter fram i april/starten på mai, og da ser jeg fort brun og fin ut uansett :)

Anonymous poster hash: 5cb16...097
Skrevet

Nei!! Kjøp deg heller selvbruningskrem

Anonymous poster hash: 91f39...bf3

Skrevet

Jeg har hud som blir lett irritert og rødflammet. Med litt sol forsvinner det helt. To jeg kjenner har hatt solarium på blå resept pga eksem. Så med moderat bruk tror jeg ikke det er så skadelig.

Solarium på blå resept? Er det mulig å få?

Anonymous poster hash: ea66f...55e

Skrevet

Solarium på blå resept? Er det mulig å få?

Anonymous poster hash: ea66f...55e

Det var slik de forklarte meg det. En del av behandlingen var solarium, og de fikk dekket utgiftene

Skrevet

Veldig sjeldent.. Kanskje en gang i året.

Jeg vil ikke se ut som en lærveske så jeg verken røyker, drikker eller soler meg noe særlig:-)

Anonymous poster hash: f03ff...4e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...