Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Hvor mye styrer de selv? Mtp valg av klær, sko og sminke? Hva bidrar de med hjemme? Får de barbere legger? Anonymous poster hash: 72ae1...ad5
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 Styrer det meste av klær selv, men hun er veldig fornuftig. Hjelper til når vi spør om det. Barberer ikke leggene, men bruker hårfjerningskrem under armene. Anonymous poster hash: 01909...d8d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #3 Skrevet 25. april 2015 Har hun facebook og insta? Anonymous poster hash: 72ae1...ad5
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 Når de er 13 er de jo begynt på ungdomsskolen. Føler jeg da må godta barbering av legger, sminke etter ønske( bare det ikke tar helt av. Det jeg ikke godtar er at hun kommer hjem full. JeG liker de er hos oss.. Sier hun gjernw må ta folk hjem. Føler jeg har litt mer kontroll da. Prøver å ikke være for streng mtp alkohol. Lar henne smake om hun ønsker. Vil gjerne ha en åpen tone...slik hun vet hun alltid kan komme til meg. Prøver å veilede, ikke dømme. Facebook og insta må hun bare ha for meg, det blir for dumt å nekte. Anonymous poster hash: 2e851...6d3
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #5 Skrevet 25. april 2015 Er også flink å hjelpe til. Tar sin egen tallerk etter maten osv... Har en fast dag hun hjelper med å støvsuge huset og tørke støv. Aldri sure miner. Får 200 kr uka. Anonymous poster hash: 2e851...6d3
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #6 Skrevet 25. april 2015 Når de er 13 er de jo begynt på ungdomsskolen. Føler jeg da må godta barbering av legger, sminke etter ønske( bare det ikke tar helt av. Det jeg ikke godtar er at hun kommer hjem full. JeG liker de er hos oss.. Sier hun gjernw må ta folk hjem. Føler jeg har litt mer kontroll da. Prøver å ikke være for streng mtp alkohol. Lar henne smake om hun ønsker. Vil gjerne ha en åpen tone...slik hun vet hun alltid kan komme til meg. Prøver å veilede, ikke dømme. Facebook og insta må hun bare ha for meg, det blir for dumt å nekte. Anonymous poster hash: 2e851...6d3 Skjønner virkelig ikke poenget med foreldre som lar en 13-åring smake alkohol. Da jeg vokste opp, hadde jeg ei venninne med slike "liberale" foreldre som trodde at å la barna "smake" litt, ville gjøre det hele mindre spennende. Vel - de tok feil. Hun drakk som en svamp tidlig og gjorda masse dumt i fylla. Anonymous poster hash: c81e6...705
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #7 Skrevet 25. april 2015 Når de er 13 er de jo begynt på ungdomsskolen. Føler jeg da må godta barbering av legger, sminke etter ønske( bare det ikke tar helt av. Det jeg ikke godtar er at hun kommer hjem full. JeG liker de er hos oss.. Sier hun gjernw må ta folk hjem. Føler jeg har litt mer kontroll da. Prøver å ikke være for streng mtp alkohol. Lar henne smake om hun ønsker. Vil gjerne ha en åpen tone...slik hun vet hun alltid kan komme til meg. Prøver å veilede, ikke dømme. Facebook og insta må hun bare ha for meg, det blir for dumt å nekte. Anonymous poster hash: 2e851...6d3 Du prøver å ikke være for streng gjennom å gi en 13 åring alkohol. Du kødder håper jeg? Anonymous poster hash: 391b2...b21
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #8 Skrevet 25. april 2015 Har hun facebook og insta? Anonymous poster hash: 72ae1...ad5 Ja, men er ikke veldig aktiv. Anonymous poster hash: 01909...d8d
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #9 Skrevet 25. april 2015 Når de er 13 er de jo begynt på ungdomsskolen. Føler jeg da må godta barbering av legger, sminke etter ønske( bare det ikke tar helt av. Det jeg ikke godtar er at hun kommer hjem full. JeG liker de er hos oss.. Sier hun gjernw må ta folk hjem. Føler jeg har litt mer kontroll da. Prøver å ikke være for streng mtp alkohol. Lar henne smake om hun ønsker. Vil gjerne ha en åpen tone...slik hun vet hun alltid kan komme til meg. Prøver å veilede, ikke dømme. Facebook og insta må hun bare ha for meg, det blir for dumt å nekte. Anonymous poster hash: 2e851...6d3 Du gir 13-åringen alkohol? Antar (håper) du tuller.... Anonymous poster hash: a0a84...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå