Gå til innhold

Sliter med pms,kan det komme av hormonspiralen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt inn spiral for 8mnd diden og ca en uke i mnd er jeg rett og slett en heks,vurderer å fjerne hormonspiralen pga dette. Men kommer det av den tro?

Anonymous poster hash: 26880...b2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare deg på om det kommer av den, men jeg har svart I en annen tråd over her ang PMS.

Jeg sliter fælt med dette og har prøvd det meste, og det eneste legen min faktisk anbefaler mot PMS plager er hormonspiral. Han mener det er det eneste som kan hjelpe meg. Jeg tørr ikke å sette inn denne da jeg har prøvd det meste innenfor hormonell prevensjon. P piller, p sprøyte, p ring og mini piller, men da har det gått fra å være "bare" fra eggløsning til mens til å være konstant.

Håper noen som har hormon spiral kan svare deg. Hadde Vært interessant å høre om de som har det har fått bedre eller verre pms med den.

Anonymous poster hash: e0eeb...966

Skrevet

Jeg sliter veldig med pms. Men det var verre uten hormonspiralen.

Anonymous poster hash: 396f1...25c

Skrevet

Har slitt med PMS. Legen min anbefalte også hormonspiral som botemiddel mot svineriet. Før jeg fulgte rådet ble jeg uventet gravid med mitt fjerde barn(er over 40). Han er nå snart 2 år, og pms- helvetet er en saga blott! Venter bare på at dritten skal komme tilbake nå som jeg har sluttet med amming, men det ser ikke sånn ut... :)

Anonymous poster hash: 8e904...e4b

Skrevet

Jeg har aldri slitt med pms, men med hormonspiralen blei jeg hissig og deppa.

Anonymous poster hash: 36646...100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...