Gå til innhold

Sy etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte 13.4, og jeg ble klippet og måtte sy. Hvor mange sting aner jeg ikke, og jeg aner heller ikke hvor jeg ble sydd (ja, jeg skjønner at det ikke var i fingeren :P ). Noen ganger kjennes det ut som at hu har sydd meg i rompa! :P Er det fler som følte det sånn? 

Og hvor lang tid tar det før stinga gror? Må jeg fjerne de eller detter de ut av seg selv? Hvordan merker jeg at de gror? Ingen info om dette på sykehuset, og jeg har noia for at de skal ryke... 

Anonymous poster hash: 169e1...2af
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ta et speil og legg deg ned for å ta en titt. Såret er nok sydd med selvoppløselige sting, men hos noen går prosessen med oppløsning av stingene litt tregt. Etter fjorten dager/tre uker skal såret være grodd, men det kan fremdeles ta litt tid før stingene løsner.

Endret av HvittHus
Skrevet

Mine sting var i i 6 uker før de løsnet. Jeg spurte legen på 6 ukerskontrollen om hun kunne fjerne de men hun ba meg vente to uker til. Dagen etter kom de ut :P Jeg ble sydd inni vagina og ikke noe utvendig, så mindre frisksjon og berøring (eks av trusa, bind ol), så antakelig derfor de satt så lenge i.

Du kan se på de med speil men la de være der. Ta det opp på 6 ukerskontrollen hos legen om du ennå har de da. Du hadde fått beskjed av den som sydde om de ikke løsner selv, for da må du jo til lege.

Anonymous poster hash: 254de...e19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...