Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Så har mannen og jeg hatt sex 10 ganger på 2 dager. Var på skilsmissens rand og begge tok et grep her om dagen, og bare på disse to dagene har vi kommet nærmere hverandre på flere år. Det hele begynte med at han så meg i tskjorte som jeg hadde mye på meg da vi datet Fikk vistnok tilbake sine lyster på kona. Sex har mye å si i et forhold, det er helt sikkert. Vi begge går rundt å smiler hele tiden og kan ikke få tid fort nok aleine Happy lørdag forresten! Anonymous poster hash: 2d1b9...4e6
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 Åh så bra! Ja, sex har veldig mye å si i et forhold. Da min mann og jeg fokuserte mer på den delen av samlivet vårt blomstret det opp og ble bedre enn noen gang! Kos deg med det Anonymous poster hash: df84e...7f8
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #3 Skrevet 25. april 2015 Takk. Man kan helt sikkert leve uten sex i et forhold, men hvor lenge orker man det. Mye av frustrasjonen kommer nok i fra for lite eller ingen sex. Føler meg mye mer avslappet i kroppen og ikke minst mindre anspent Anonymous poster hash: 571e1...415
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå