Mamma_til_2 Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Jeg har satt en brødeig( den skal nå bakes ut) Har en eplekake i ovnen og en tørketrommel med klær er lagt sammen, hva skal man gjøre med resten av fridagen? ☺
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #3 Skrevet 25. april 2015 Ut i det nydelige været Heldige dere med fint vær Her regner det Anonymous poster hash: ef093...7dd
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 Min eneste sovedag i hele uka... I dag sto barna opp før sola. Ingen hyggelig start eller stemning Gidder ikke å bake den sjokolade kaka som planen var engang! De har gjort stikk motsatt av alt som er lov. Likevel ber de om mer. Bakvent dagen hver lørdag. Opp 6 i morgen og 5.30 resten av uka.. Galskap og hormoner raser. Anonymous poster hash: 65e4f...f17
skinnfilla Skrevet 25. april 2015 #5 Skrevet 25. april 2015 Her går tida altfor fort, minste skal i bursdag kl 11 (!) og jeg er usikker på hvor det er. Hater å ikke vite hvor jeg skal, lete etter steder. Har 2 oppe som skal kjøres til venninne, rundstykker i ovnen og dårlig tid til å spise. Hjemme igjen i halv to tida, smekke sammen noe middag før jeg skal på kveldsvakt... Men i morra ! Da blir det en rolig dag, sove lenge, barnefri 2-3 timer og lang tur med hundebeistet
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #6 Skrevet 25. april 2015 Min eneste sovedag i hele uka... I dag sto barna opp før sola. Ingen hyggelig start eller stemning Gidder ikke å bake den sjokolade kaka som planen var engang! De har gjort stikk motsatt av alt som er lov. Likevel ber de om mer. Bakvent dagen hver lørdag. Opp 6 i morgen og 5.30 resten av uka.. Galskap og hormoner raser. Anonymous poster hash: 65e4f...f17 Straffer du barna for at de står opp tidlig?? Hvorfor kan du ikke bare legge deg tidlig dagen før, så får du hvilt ut selv om barna står opp tidlig? Så kan dere nyte lørdagen sammen, isteden for å gjøre fridagen til en utrivelig dag for alle! Legge du deg mellom 21 og 22 får du 8-9 timer søvn. Greit nok at du mister litt egentid, men de timene er virkelig verdt å ofre for en hyggelig lørdag. Anonymous poster hash: 6adeb...2e1
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #7 Skrevet 25. april 2015 Jeg legger meg 21 hver eneste dag. Straff? Hvilken straff? En kake de ikke har hørt eller trodd de skal få? Klart jeg står opp når de står opp. Klart de får mat og dusj som vanlig. Men må jeg Være smørblid når de ellers sover til 11? Ser ikke poenget ditt med straff. Usaklig Anonymous poster hash: 65e4f...f17
februarprins2013 Skrevet 25. april 2015 #8 Skrevet 25. april 2015 her regner det, så her brukes dagen på og vaske klær
Mamma_til_2 Skrevet 25. april 2015 Forfatter #9 Skrevet 25. april 2015 Nå er jeg fikset og klar for en dag/ kveld med jentene og bobler i glasset ☺☺
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. april 2015 #10 Skrevet 25. april 2015 Hm kl.8 var jeg ikke oppe engang, men 9.50 var vi klar for fotballtrening. Resten av dagen går til å slappe av, klesvask, og dersom jeg plutselig får for masse energi kan jeg vaske et par gulver..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå