Gå til innhold

Bursdagsannonse i avis,skrive på far og stemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min fyller 5 år og jeg pleier å sette inn annonse i avisen. Jeg pleier å skrive fra meg,søsken besteforeldre og far/stemor men denne gangen har jeg svært lite lyst å føre opp de to.

De hadde aldri gjort det samme og har vært utrolig vanskelige i det siste.

Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: 68cb8...1cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått beskjed om å drite i å ta kontakt med dem...far har samvær for det.

Skrevet

Har fått beskjed om å drite i å ta kontakt med dem...far har samvær for det.

Da hadde jeg nok utelatt dem fra annonsen. Men hvor gammelt er barnet? Husker det hva som har stått ved tidligere bursdager?

Anonymous poster hash: 86219...6c7

Skrevet

5år,husker garantert ikke hva som sto sist annonse.

Skrevet

Tenker det ikkje kostar mykje å vise litt storsinn. Og at det ikkje er noko kjekt for ungen at de viser omverda at de ikkje ein gong kan samarbeide godt nok til felles bursdagsannonse.

Skrevet

Men hvorfor er det alltid jeg som skal ordne dette?far ordner aldri noe og jeg som er alene må stå med all bursdagsfeiring av barnehagen osv...far er en drittsekk og har lite lyst å føre opp han.

Skrevet

Ser den, heilt klart. Spørsmålet er kva som veg tyngst for deg. At omverda får sjå at det er du aleine som må ta alt ansvaret, eller at ungen får ei felles helsing slik dei fleste vennane sikkert får. For min del hadde eg nok tenkt at dei som har noko med det veit hvilken dritt han er uansett, og tatt eit val ut frå kva eg trudde ungen hadde blitt mest glad for.

Skrevet

Tenker det ikkje kostar mykje å vise litt storsinn. Og at det ikkje er noko kjekt for ungen at de viser omverda at de ikkje ein gong kan samarbeide godt nok til felles bursdagsannonse.

Normalt ville jeg vært enig i at man skal vise storsinn - men hvis far og stemor har bedt HI om å holde seg unna dem, så tror jeg heller ikke de ønsker å at HI setter dem opp i en felles annonse.

Skrevet

Normalt ville jeg vært enig i at man skal vise storsinn - men hvis far og stemor har bedt HI om å holde seg unna dem, så tror jeg heller ikke de ønsker å at HI setter dem opp i en felles annonse.

Sånn føler jeg det også,hvorfor sette opp dems navn når de ber meg holde meg unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...