Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #1 Skrevet 25. april 2015 Er gravid og skal snart føde. BF og jeg har vært av og på før jeg ble gravid! Før jeg ble gravid så var det slutt mellom oss i noen mnd. Jeg valgte da å gå videre med livet mitt, da jeg en kveld var dritings og hoppet til sengs med en gutt. (Var ikke verdt det, når alt varte i 1 minutt) uansett har aldri fortalt det til han å heller har jeg ikke tenkt til det. Noen mnd senere så flyttet jeg tilfeldig med familien min i samme by som han å vi har da blitt kjærester igjen! Så ble jeg gravid og beholdt barnet. Vi gleder oss naturligvis:) Men det jeg er redd for at det skal komme ut av min munn mens jeg føder, siden han ønsker å bli med på fødsel. Kan dette skje? Av medisiner osv? Eller epidural eller lignende? Eller er jeg bare sikkilig teit og paranoid nå? Anonymous poster hash: 86eab...efc
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #2 Skrevet 25. april 2015 Det er mest sannsynlig det siste du tenker på under fødsel 😃 Anonymous poster hash: 985f4...9f2
Mamma_til_2 Skrevet 25. april 2015 #3 Skrevet 25. april 2015 Nei større sjans for at det kommer ut på andre måter, feks under en heftig krangel eller fra andre. Men det var jo slutt mellom dere var det ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå