Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Jeg lurer på om noen her har hatt det to ganger?Eller om noen vet mer om dette?Jeg hadde det da jeg var 4 år, men hadde da bare 4 stk.Har hørt at man kan få det igjen når man hadde det mildt første gangen.Var hos legen idag for å ta blodprøve for å se om jeg har nok antistoffer i kroppen.Jeg er nå over halvveis gravid med nr to og tenker en del på dette.. Anonymous poster hash: 1aa9c...070
husetfullt Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Bestemor mi hadde det 2 ggr. Når hu var lita og når jeg hadde det (da var hu ca 65)
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Mitt barn har hatt det to ganger. Veldig mildt første gangen, men det var ikke tvil om at det var vannkopper. Rakk ikke å danne antistoffer, leste jeg meg frem til. Da han fikk det igjen for noen år siden fikk han det over hele kroppen. I munne, ørene og rett og slett over hele kroppen. Anonymous poster hash: 9e514...41f
Anonym bruker Skrevet 25. april 2015 #4 Skrevet 25. april 2015 Jeg har hatt det 3 ganger. Anonymous poster hash: 5eca4...b05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå