Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Adda? Anonymous poster hash: 7fd2f...b80
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Aldri hørt om og tenker med en gang "hun har "adda" meg på fb" eller noe sånt. Synes ikke det var noe fint for å svare på spørsmålet ditt. Ada er ok Anonymous poster hash: 0d875...c05
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Aldri hørt om og tenker med en gang "hun har "adda" meg på fb" eller noe sånt. Synes ikke det var noe fint for å svare på spørsmålet ditt. Ada er ok Anonymous poster hash: 0d875...c05 Dansk jentenavn Anonymous poster hash: 7fd2f...b80
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Adda er dialekt for å ha lagt til noen et sted. Ada er jo veldig fint. Ville valgt det fremfor adda. I tillegg blir adda=dass på autokorrekt 😝 Anonymous poster hash: 58f27...936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå