Gå til innhold

Hva synes dere om navnet......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Adda?

 

Anonymous poster hash: 7fd2f...b80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt om og tenker med en gang "hun har "adda" meg på fb" eller noe sånt. Synes ikke det var noe fint for å svare på spørsmålet ditt. Ada er ok



Anonymous poster hash: 0d875...c05
Skrevet

 

Aldri hørt om og tenker med en gang "hun har "adda" meg på fb" eller noe sånt. Synes ikke det var noe fint for å svare på spørsmålet ditt. Ada er ok

 

Anonymous poster hash: 0d875...c05

Dansk jentenavn :)

 

 

Anonymous poster hash: 7fd2f...b80

Skrevet

Adda er dialekt for å ha lagt til noen et sted.

Ada er jo veldig fint. Ville valgt det fremfor adda. I tillegg blir adda=dass på autokorrekt 😝

 

Anonymous poster hash: 58f27...936

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...