Gå til innhold

Digga siste episode av Paradise hotel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne Ikkje blitt bedre par-seremoni. Enig? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. Og jeg har aldri vært mer glad i Kristian René! :P
Jeg skjønte det i starten, siden de "røpet" hvem som skulle ut. Elsker også at det var (ok, skal prøve å ikke spoile?) hun som gikk ut som faktisk gikk ut, og ikke hun andre. Jeg godtet meg brått over å se hun som var igjen bli så svak. 

Elsker det spillet!

Anonymous poster hash: f3310...083
Skrevet

Er så løye å høre kor KRISE det er når det er en av DE som må ut. Akkurat som om det Ikkje er akkurat like ille for den som går ut og deres venner uansett kven som blir stemt ut.

Snakk om å tenke bedre om seg sjøl.

Skrevet

Er så løye å høre kor KRISE det er når det er en av DE som må ut. Akkurat som om det Ikkje er akkurat like ille for den som går ut og deres venner uansett kven som blir stemt ut.

Snakk om å tenke bedre om seg sjøl.

Det som skjedde var jo egentlig bare isdronningens ord - i praksis ;) Irriterer meg grønn over at mandagens episode ikke kommer ut på torsdagene lenger!

Skrevet

Enig, er så komisk at de klager over at andre ikke bare kan skjønne at det er et spill og at de ikke må ta det personlig, men når spillet plutselig går ut over dem selv, da er det en annen tone..

Anonymous poster hash: 536a3...699

Skrevet

er så utrolig glad for at det var en av de sterkeste jente som gikk ut,selvom jeg liker isabel utrolig godt,så gjorde sara det eneste riktige,men hadde håpet hun valgte martine...

Men hun gjorde 100% riktig og glad martine får smake sin egen medisin, hun sier de andre spiller,men vet du hva det er et spill

Skrevet

Det beste hadde vært om Martine røk ut.Virker som en ordentlig dritt kjerring.Baksnakker helle tiden.

Anonymous poster hash: c7b8b...889
Skrevet

Det beste hadde vært om Martine røk ut.Virker som en ordentlig dritt kjerring.Baksnakker helle tiden.

Anonymous poster hash: c7b8b...889

Kynisk sett er det vel greit at Martine er igjen, sånn at hun kan oppleve litt motgang hun også? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...