Gå til innhold

Jeg kjeder meg ihjel. ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ungene er lagt så sitter jeg her og holder på gå ut av mitt gode skinn.

KJEDELIG !!!

 

Hvordan få tiden til å gå? ?

 

Anonymous poster hash: 08fb6...39c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh... kunne jeg bare fått lov å kjede meg litt.

 

 

 

Anonymous poster hash: fa2d7...da2

Skrevet

Da finner du deg en hobby! Så heldig du er! Faktisk!

 

 

Anonymous poster hash: e886d...271

Skrevet

Hva gjør dere da som ikke kjeder dere ?

 

Hobby innendørs ?? Hva da ?

 

Anonymous poster hash: 08fb6...39c

Skrevet

Sett inn bilder i album. Japanphoto bruker jeg til å lage fotobøker!

 

Setter på god musikk og finner fram litt å knaske på! Veldig gøy når man kommer igang!

 

Jeg gjør ofte klar neste dags middag på kveldstid. Igjen med god musikk! Leter etter oppskrifter og setter disse i en perm så blir ting enklere senere!

 

Anonymous poster hash: 2d77b...611

Skrevet

Har vært alene i 9 år og har gjort de tingene

 

Er så lei liksom....

 

Hi

 

Anonymous poster hash: 08fb6...39c

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nå er jeg sykemeldt på 4 uka ute av stand til å gjøre noe som helst annet enn det jeg faktisk må. Jeg mobiliserer krefter til å levere og hente, og ta meg av barn et par timer på ettermiddagen før mannen kommer hjem. Jeg gleder meg skikkelig til å kunne kjede meg OG ha mulighet til å gjøre noe! Rydde, vaske, brette klær, gjøre husarbeid, ommøblere..... ååååå det er så mye jeg skulle gjort!!! Nyt det mens du kan!

Skrevet

Finn deg en god serie med maaange episoder?

 

Her har vi fått dilla på Elementary i det siste, har heldigvis minst 50 episoder igjen å se. :)

 

Anonymous poster hash: 05900...370

Skrevet

Jeg har det på samme måte..

Har tatt til fornuft og vasker ned leiligheten litt kveld for kveld. Så er det om møblering av barnerom i morgen.

Så er jeg på leit etter en kvelds hobby..har jo drevet med 1000 ting før barna, så er bare å ta det frem. Men første prosjektet blir å sortere bilder, få det på stikk og printer dem. Har 6 år med bilder foran meg!

Og så skal jeg ta for meg og lage min egen kule oppskrifts scrap book!

 

Lyster på å lage en venne hobby gruppe som treffes en gang hver 2-3 uke eller noe.

Kunne Vært kult å komme seg litt ut. Må kunne greie å få barnevakt en gang pr mnd..

 

Anonymous poster hash: 3dabb...9b1

Skrevet

Hva med å male egne bilder til leiligheten? Du trenger ikke være kunstner da vel? Implentere fysiske ting i bildene, eks tøy, pyntegjenstander ol. Gjør hjemmet DITT, ikke kjøpt på Bohus eller Living :)



Anonymous poster hash: e886d...271
Skrevet

Inviter til jentekveld. Rydd boden. Ta deg et glass vin og nyt freden.



Anonymous poster hash: 64386...fc6
Skrevet

prison break, mat og et varmt bad :D



Anonymous poster hash: a31c2...3fb
Skrevet

Salige er uvirksomhetens timer, thi da arbeider vår sjel ...

Bruk tiden til noe fornuftig. Ta er grunnfag på deltid, så har du noe å pusle med på kveldstid :)

Skrevet

Logg deg på sjekkesteder på nett. Møt menn der. Flørt. Ha nettsex.

 

Anonymous poster hash: 8122a...b6b

Skrevet

Å ta et fag var ikke dumt.

Takk.

 

Jeg har malt myyye før 😃

 

Anonymous poster hash: 08fb6...39c

Skrevet

Jeg har begynt å strikke :) Ellers ser jeg på serier når jeg kjeder meg.

Skrevet

Strikking og date sider er ikke noe for meg

 

Jeg er ikke singel lengre, mannen jobber bare mye borte...

 

Anonymous poster hash: 08fb6...39c

Skrevet

Strikking og date sider er ikke noe for meg

 

Jeg er ikke singel lengre, mannen jobber bare mye borte...

 

Anonymous poster hash: 08fb6...39c

Lyst til å prate ? :) kjeder meg også... :/

 

 

 

Anonymous poster hash: 2b968...3f4

Skrevet

Jeg har ikke tid til å kjede meg. På kveldene så leser jeg (Tar nettstudier.) Arbeider frivillig for en organisasjon, så litt jobb på fritiden er det. Rydder,, husarbeid, hagen, jobber litt hjemmefra, snakker med venner, planlegger morgendagen. Håper jeg får tid til å sortere bilder og lage album, snekre litt i dukkestua ute og på uthuset, gå igjennom ting på loftet og kaste, og å strikke og hekle litt. Døgnet skulle hatt flere timer!!

Skrevet

Jeg føler med deg! Har vært alene bare en kort stund, men har allerede begynt å grue meg til kveldene. Jeg kjeder vettet av meg! Hver dag tenker jeg at jeg skal være flink og gjøre husarbeid på kvelden, men når barna er lagt orker jeg ingenting. Lufta går liksom ut av meg.

 

Jeg hører på musikk, ser serier på Netflix og tar meg litt vin f.eks. Surfer på nettet og prøver å planlegge ting (sjekker priser på Internett osv).

 

Inviterer ofte venninner på besøk, men det er sjelden de kan. Denne helgen har jeg invitert alle jeg kjenner her, i tur og orden, men ingen kunne. Så jeg gruer meg litt til i kveld kjenner jeg.

 

I tillegg sitter jeg med tanker og minner om et veldig vanskelig forhold og komplisert brudd, så det opptar jo litt tid og energi.

 

Har i tillegg veldig dårlig råd nå, så kan ikke kjøpe inn hobbyting å holde på med heller. Hadde elsket å lage album til barna, men det får komme senere.

 

Livet er ikke alltid så greit!

 

Men, heller alene enn sammen med eksen! ;)

 

Anonymous poster hash: b4e17...48f

Skrevet

Jeg føler med deg! Har vært alene bare en kort stund, men har allerede begynt å grue meg til kveldene. Jeg kjeder vettet av meg! Hver dag tenker jeg at jeg skal være flink og gjøre husarbeid på kvelden, men når barna er lagt orker jeg ingenting. Lufta går liksom ut av meg.

 

Jeg hører på musikk, ser serier på Netflix og tar meg litt vin f.eks. Surfer på nettet og prøver å planlegge ting (sjekker priser på Internett osv).

 

Inviterer ofte venninner på besøk, men det er sjelden de kan. Denne helgen har jeg invitert alle jeg kjenner her, i tur og orden, men ingen kunne. Så jeg gruer meg litt til i kveld kjenner jeg.

 

I tillegg sitter jeg med tanker og minner om et veldig vanskelig forhold og komplisert brudd, så det opptar jo litt tid og energi.

 

Har i tillegg veldig dårlig råd nå, så kan ikke kjøpe inn hobbyting å holde på med heller. Hadde elsket å lage album til barna, men det får komme senere.

 

Livet er ikke alltid så greit!

 

Men, heller alene enn sammen med eksen! ;)

 

Anonymous poster hash: b4e17...48f

Godt vi er flere.

 

Masse lykke til i kveld

 

Klem fra Hi

 

Anonymous poster hash: 08fb6...39c

Skrevet

Søk opp "KK trening 6 uker" på nettet og begynn å trene hjemme. Da har du raskt fylt opp uka, og programmet er knallbra!

Skrevet

 

Jeg føler med deg! Har vært alene bare en kort stund, men har allerede begynt å grue meg til kveldene. Jeg kjeder vettet av meg! Hver dag tenker jeg at jeg skal være flink og gjøre husarbeid på kvelden, men når barna er lagt orker jeg ingenting. Lufta går liksom ut av meg.

 

Jeg hører på musikk, ser serier på Netflix og tar meg litt vin f.eks. Surfer på nettet og prøver å planlegge ting (sjekker priser på Internett osv).

 

Inviterer ofte venninner på besøk, men det er sjelden de kan. Denne helgen har jeg invitert alle jeg kjenner her, i tur og orden, men ingen kunne. Så jeg gruer meg litt til i kveld kjenner jeg.

 

I tillegg sitter jeg med tanker og minner om et veldig vanskelig forhold og komplisert brudd, så det opptar jo litt tid og energi.

 

Har i tillegg veldig dårlig råd nå, så kan ikke kjøpe inn hobbyting å holde på med heller. Hadde elsket å lage album til barna, men det får komme senere.

 

Livet er ikke alltid så greit!

 

Men, heller alene enn sammen med eksen! ;)

 

Anonymous poster hash: b4e17...48f

Godt vi er flere.

 

Masse lykke til i kveld

 

Klem fra Hi

 

Anonymous poster hash: 08fb6...39c

Takk skal du ha, og det samme til deg :)

 

Anonymous poster hash: b4e17...48f

Skrevet

Søk opp "KK trening 6 uker" på nettet og begynn å trene hjemme. Da har du raskt fylt opp uka, og programmet er knallbra!

Har du link, eller mener du bikiniklar på 6 uker?

 

Anonymous poster hash: 99088...a21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...