Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Samboeren min har valgt å forlate meg. Han sier han ikke har følelser for meg lengre. Jeg bare gråter og vil egentlig trygle han om å bli. Men jeg kan jo ikke tvinge han til å elske meg. Hvordan klare å komme over bruddet? Vi har en sønn på 5 år, og jeg sliter med å holde tårene inne foran han. Anonymous poster hash: 505d0...9e9
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Det er helt enkelt beintøft. Gå til legen din og få hjelp. Famileterapeuter er gode på slike følelser! Jeg kan bare si - hold ut! Det går over og du får det godt igjen. Ikke alle som skjønner at man ikke kan gå igjennom livet på roseblader, og stikker av tvert noen måneder har vært litt trauste. Trist. Du har det helt sikkert bedre uten han. Lykke til! Mange klemmer Anonymous poster hash: e8b16...78d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Kjempe vondt Trøsteklem Anonymous poster hash: 8b146...495
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå