Gå til innhold

Hvordan komme over bruddet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har valgt å forlate meg. Han sier han ikke har følelser for meg lengre. Jeg bare gråter og vil egentlig trygle han om å bli. Men jeg kan jo ikke tvinge han til å elske meg.

Hvordan klare å komme over bruddet?

Vi har en sønn på 5 år, og jeg sliter med å holde tårene inne foran han.

 

Anonymous poster hash: 505d0...9e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt enkelt beintøft.

Gå til legen din og få hjelp. Famileterapeuter er gode på slike følelser!

 

Jeg kan bare si - hold ut! Det går over og du får det godt igjen.

 

Ikke alle som skjønner at man ikke kan gå igjennom livet på roseblader, og stikker av tvert noen måneder har vært litt trauste. Trist. Du har det helt sikkert bedre uten han. Lykke til!

 

Mange klemmer

 

Anonymous poster hash: e8b16...78d

Skrevet

Kjempe vondt

 

Trøsteklem

 

Anonymous poster hash: 8b146...495

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...