Gå til innhold

uhøflige gjester- eller er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I våre familieselskap skjer det hver bidige gang at ett eller flere av mannens voksne familiemedlemmer legger seg for å sove. Vi har en ganske stor modulsofa, og i en vanlig bursdagsfeiring ligger det alltid en eller flere å sover og okkuperer store deler av denne. Vi har alltid selskap som er ferdige til barnas leggetid, som regel med enkel middag og kaker, så det er ikke til langt på natt vi holder på heller.

Er det bare meg eller er ikke dette som veldig uhøflig?

Anonymous poster hash: 2fbdb...a6e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, så de tar en liten middagshvil midt i bursdagsselskapet?

Du får ta det som et kompliment, de føler seg som hjemme ;)

Anonymous poster hash: b1722...173
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Her og. Mannen til bestemor og broren min sovner alltid :P er vel kjedelig da :-)

Skrevet

Hadde ikke blitt sur, men

😂😂😂😂😂😂 spesielt

Anonymous poster hash: a0c16...03f

Skrevet

Problemet er at jeg liksom ikke vet hvordan jeg skal få sagt i fra, hele min familie sitter bare å ser rart på de, det er jo ingen som vil sitte klin oppi en som sover heller... det har jo liksom alltid vært sånn (10 år) men det gjør ikke at det irriterer mindre mindre, med tiden har tross alt familien vokst også...

HI

Anonymous poster hash: 2fbdb...a6e
Skrevet

Sett opp to feltsenger i garasjen og gi beskjed om at hvis noen må sove får de gjøre det der.

Skrevet

Hahahaha!! Noe så sært og rart. Festlige folk 😂

Anonymous poster hash: ab44d...629

Skrevet

Min svoger er lik. Blir flau på hans vegne hver gang. Min familie stusser jo skikkelig.

Anonymous poster hash: e1a62...c58

Skrevet

Hjelpes... Ddet var meget spesielt. Artige folk. Er det snorking involvert? Der hadde grensen gått for meg!

Skrevet

Hahaha, ler høyt her. Vet hvordan det er, og enda verre med de som fiser i søvne.

Anonymous poster hash: 67c85...a2d
Skrevet

Høres ut som pappaen min, men han gjør det bare hjemme da, ikke hos andre.

Anonymous poster hash: 043cf...867

Skrevet

Merkelig..Har en svigerbror som sovner av og til, men han er en ung kar som stort sett er ute og fester dagen før, så da er han litt unnskyldt. Han synes nok det er kjedelig det vi voksne snakker og og klarer ikke helt å følge med på samtalen vår :-)

Anonymous poster hash: d1654...776
Skrevet

Svigerfar legger seg stadig ned i sofaen og har bena på bordet osv. Litt vanskelig å si til ungene at de ikke skal ha bena på bordet når farfar gjør det i alle sammenhenger liksom.

Anonymous poster hash: 33fe9...2bc

Skrevet

I all verden...Hvorfor sier dere ikke fra??? Det hadde da jammen jeg gjort! "Hvis du er så trøtt, så kan du få låne en seng".

Anonymous poster hash: 84ecd...65e
Skrevet

Jeg hadde en onkel som sovnet i alle sammenkomster. Alle syntes det var koselig, at nylig-inngifte onkel Ole var så komfortabel at han kunne slukne i bursdagen til svigermor liksom.

Det kom seg betraktelig da det viste seg at han hadde lavt stoffskifte og søvnapné og han fikk rett behandling.

Anonymous poster hash: c0260...808

Skrevet

Jeg hadde også en onkel som kunne sovne med kaffekoppen i hånda. Han hadde visstnok narkolepsi :/

Anonymous poster hash: c1b6e...9b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...