Gå til innhold

Ole Ivars - å du store mi tid😂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor full må man være for å høre på de?

Anonymous poster hash: 2a145...a80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke full-. 

Anonymous poster hash: 096e0...83b
Skrevet

Mannen sitter å hører på -edru... Og jeg måtte faktisk bare gå ut! Fysj! Skal sette på litt skikkelig musikk på ørene nå!

Anonymous poster hash: 4d717...888

Skrevet

Det er aldeles skrekkelig og jeg blir regelrett aggressiv av sånn musikk!

Grufullt og det skjærer i ørene, blir stresset og sur av det...

Venter på nytt på nytt , men måtte slå over på noe annet så lenge...

Skrevet

Tror man må være på krypestadiet....

Jeg blir rett&slett sur når jeg hører svenske danseband... :P

Anonymous poster hash: 823c6...6ba

Skrevet

Forferdelig å høre på, men gud så moro og være på konserted de. Alle typer mennesker i alle aldre som hr det dritt kult og ingen som bryr seg om hva andre gjør har på seg osv.

Anonymous poster hash: 2d1e9...1d3

Skrevet

Tror vi er forbi alkohol og over på tyngre stoffer for å høre på de...😁

Skrevet

Tror man må være på krypestadiet....

Jeg blir rett&slett sur når jeg hører svenske danseband... :P

Anonymous poster hash: 823c6...6ba

Ole ivars er norsk da 😂

Anonymous poster hash: 2a423...399

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Stupfull, må man være! 

Thank's heaven for Spotify! 

Skrevet

Så mye alkohol finnes ikke!

Skrevet

For tyve år sia hadde jeg vært enig med dere. Hatet danseband og pyntet meg med heller smal og spesiell musikksmak.

Men når to-åringen danser gledestrålende rundt og rundt mens han klapper til sangen om Kalle får gamlemor tårer i øynene. Særlig når jeg også hører på teksten....

På mine "gamle dager" er jeg blitt litt glad i forskjellige typer musikk. Ser sjarmen i gamle slagere fra50-tallet, elsker det sentimentale i musikken til Elias Axelsen f ex.

Mulig jeg er i forstadiet til å bli senil, vet ikke. Men som ei jeg traff en gang sa; man må svelge noen Harry-piller iblant for å få et bra liv...

Skrevet

For tyve år sia hadde jeg vært enig med dere. Hatet danseband og pyntet meg med heller smal og spesiell musikksmak.

Men når to-åringen danser gledestrålende rundt og rundt mens han klapper til sangen om Kalle får gamlemor tårer i øynene. Særlig når jeg også hører på teksten....

På mine "gamle dager" er jeg blitt litt glad i forskjellige typer musikk. Ser sjarmen i gamle slagere fra50-tallet, elsker det sentimentale i musikken til Elias Axelsen f ex.

Mulig jeg er i forstadiet til å bli senil, vet ikke. Men som ei jeg traff en gang sa; man må svelge noen Harry-piller iblant for å få et bra liv...

hehe, jeg er som deg :) Forrige lørdag var jeg helt alene hjemme, og hadde på frem fra glemselen låter mens jeg skrudde ikea-møbler  :ph34r:

Skrevet

Jeg hører heller på Ole ivars enn Gatas parlament o.l.

Anonymous poster hash: 317a1...6f4

Skrevet

Hehe... tenkte det samme da jeg var i 20 årene og gud hvor harry det var å høre på slik musikk. Men nå er ikke Ole Ivars den gruppen jeg hører mest på, men når jeg høre Sten & Stanley med Margareta... da ere fest.

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Ler av denne tråden  :ler: Jeg liker ikke slik musikk, men det værste er at dansefoten begynner å gå automatisk og jeg tar meg selv i å trampe takten  :kaklehone:

Den musikken sniker seg inn i hjernen og har garantert et skjult og skummelt budskap!!

Skrevet

Det er helt grei musikk på fest! Samme med DDE og Hellbillies. Det lager LIV!!!

Forøvrig hører jeg konsekvent på listepop/dance/house.

Anonymous poster hash: 854f3...97b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...