Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Hvor full må man være for å høre på de? Anonymous poster hash: 2a145...a80
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Jeg er ikke full-. Anonymous poster hash: 096e0...83b
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Mannen sitter å hører på -edru... Og jeg måtte faktisk bare gå ut! Fysj! Skal sette på litt skikkelig musikk på ørene nå! Anonymous poster hash: 4d717...888
skinnfilla Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Det er aldeles skrekkelig og jeg blir regelrett aggressiv av sånn musikk! Grufullt og det skjærer i ørene, blir stresset og sur av det... Venter på nytt på nytt , men måtte slå over på noe annet så lenge...
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 Tror man må være på krypestadiet.... Jeg blir rett&slett sur når jeg hører svenske danseband... Anonymous poster hash: 823c6...6ba
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #6 Skrevet 24. april 2015 Forferdelig å høre på, men gud så moro og være på konserted de. Alle typer mennesker i alle aldre som hr det dritt kult og ingen som bryr seg om hva andre gjør har på seg osv. Anonymous poster hash: 2d1e9...1d3
Modesty Blaise. Skrevet 24. april 2015 #7 Skrevet 24. april 2015 Tror vi er forbi alkohol og over på tyngre stoffer for å høre på de...😁
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #8 Skrevet 24. april 2015 Tror man må være på krypestadiet.... Jeg blir rett&slett sur når jeg hører svenske danseband... Anonymous poster hash: 823c6...6ba Ole ivars er norsk da 😂 Anonymous poster hash: 2a423...399
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. april 2015 #9 Skrevet 24. april 2015 Stupfull, må man være! Thank's heaven for Spotify!
Hjertefru Skrevet 24. april 2015 #11 Skrevet 24. april 2015 For tyve år sia hadde jeg vært enig med dere. Hatet danseband og pyntet meg med heller smal og spesiell musikksmak. Men når to-åringen danser gledestrålende rundt og rundt mens han klapper til sangen om Kalle får gamlemor tårer i øynene. Særlig når jeg også hører på teksten.... På mine "gamle dager" er jeg blitt litt glad i forskjellige typer musikk. Ser sjarmen i gamle slagere fra50-tallet, elsker det sentimentale i musikken til Elias Axelsen f ex. Mulig jeg er i forstadiet til å bli senil, vet ikke. Men som ei jeg traff en gang sa; man må svelge noen Harry-piller iblant for å få et bra liv...
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. april 2015 #12 Skrevet 24. april 2015 For tyve år sia hadde jeg vært enig med dere. Hatet danseband og pyntet meg med heller smal og spesiell musikksmak. Men når to-åringen danser gledestrålende rundt og rundt mens han klapper til sangen om Kalle får gamlemor tårer i øynene. Særlig når jeg også hører på teksten.... På mine "gamle dager" er jeg blitt litt glad i forskjellige typer musikk. Ser sjarmen i gamle slagere fra50-tallet, elsker det sentimentale i musikken til Elias Axelsen f ex. Mulig jeg er i forstadiet til å bli senil, vet ikke. Men som ei jeg traff en gang sa; man må svelge noen Harry-piller iblant for å få et bra liv... hehe, jeg er som deg Forrige lørdag var jeg helt alene hjemme, og hadde på frem fra glemselen låter mens jeg skrudde ikea-møbler
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #13 Skrevet 24. april 2015 Jeg hører heller på Ole ivars enn Gatas parlament o.l. Anonymous poster hash: 317a1...6f4
Gjest Skrevet 24. april 2015 #14 Skrevet 24. april 2015 Hehe... tenkte det samme da jeg var i 20 årene og gud hvor harry det var å høre på slik musikk. Men nå er ikke Ole Ivars den gruppen jeg hører mest på, men når jeg høre Sten & Stanley med Margareta... da ere fest.
Gjest Trulte med to små Skrevet 24. april 2015 #15 Skrevet 24. april 2015 Ler av denne tråden Jeg liker ikke slik musikk, men det værste er at dansefoten begynner å gå automatisk og jeg tar meg selv i å trampe takten Den musikken sniker seg inn i hjernen og har garantert et skjult og skummelt budskap!!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #16 Skrevet 24. april 2015 Det er helt grei musikk på fest! Samme med DDE og Hellbillies. Det lager LIV!!! Forøvrig hører jeg konsekvent på listepop/dance/house. Anonymous poster hash: 854f3...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå