Gå til innhold

Noen veganere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser du/dere på en vanlig dag?

Anonymous poster hash: da178...481

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke ren veganer, men spiser mest vegansk hjemme. Til frokost og lunsj blir det gjerne grøt av ymse slag, yoghurt (soya, som regel) med frukt, bær og korn. Alltid oppkuttede grønnsaker og frukt som tilbehør. Jeg er ikke veldig fan av rene nøtter, men innimellom blir det en håndfull nøtter også. Spiser litt brød og knekkebrød, men siden jeg har cøliaki blir jeg fort lei, i tillegg til at det tar tid å bake mye. 

Middager er vel som hos folk flest. Taco, pizza, lasagne osv tilrettelegges mitt kosthold. Frysen er full av falaffel, middagskaker med ymse innhold, vårruller, litt produkter fra Anamma og selvfølgelig mye urter og planter. Lager suppe et par ganger i uken, da helst med asiatiske smaker. Så elsker jeg indisk. Kunne spist indisk hver dag! 

Anonymous poster hash: 9a4fb...1cf
Skrevet

Takk for tips!

Anonymous poster hash: da178...481

Skrevet

Til frokost .Knekkebrød med ost eller brød med ost.

Til middag .,Pizza, kina mat med tofu:) Spiser også fisk.Er ikke noe glad i å lage mat så syns middagen ofte er vanskelig.Blir mye ferdig mat.Godt men dyrt.

Anonymous poster hash: 4fa4e...e18
Skrevet

Til frokost .Knekkebrød med ost eller brød med ost.

Til middag .,Pizza, kina mat med tofu:) Spiser også fisk.Er ikke noe glad i å lage mat så syns middagen ofte er vanskelig.Blir mye ferdig mat.Godt men dyrt.

Anonymous poster hash: 4fa4e...e18

Lager du osten selv, eller har du funnet en kjøpeost som faktisk er god? Og ikke si at du bor nært Sverige. Det gjør enhver vestlending misunnelig! :P

Anonymous poster hash: 9a4fb...1cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...