Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Jeg har gått ned 30 kg siden januar og nå begynner det å merkes på både klær og kropp. Det er vel ikke å komme bort ifra at huden er blitt løs både her og der. Jeg er ikke flink til å trene, å lurer på om noen har gode råd til øvelser som kan stramme litt opp her og der? Anonymous poster hash: b1892...cd4
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Hva har du gjort for å gå ned så mye? Anonymous poster hash: 01054...05a
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Wow! Så flink du har vært:) kan jeg spørre om hvor mye du veide da du startet? Hva har du gjort for å gå ned så mye så fort? Anonymous poster hash: a0c16...3eb
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Gjetter på fedmeoperasjon her. Det er vel vanskelig å ikke få løs hud etter en slik forandring. Spørs jo litt hvor gammel du er? Plastisk kirurgi eller leve med det nye slanke deg og litt løs hud.... Anonymous poster hash: c54a1...a4f
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 Før kastet de plastiske operasjoner etter fedmeoperasjoner, men har de ikke strammet inn litt nå? Anonymous poster hash: ee737...c90
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. april 2015 #6 Skrevet 24. april 2015 Jeg gikk ned 30 kilo på 5 mnd I fjor. Uten operasjon, så det er mulig. Hi, løs hud får du ikke trent bort, men styrke må trenes uansett og det vil ta tid for huden din å trekke seg tilbake. De anbefaler jo 2 år før man gjør noe med det, for at huden skal ha tid til å henge med. Gratulerer med innsatsen!
Gjest Maiken og barna Skrevet 24. april 2015 #7 Skrevet 24. april 2015 Jeg gikk ned 30 kilo på 5 mnd I fjor. Uten operasjon, så det er mulig. Hi, løs hud får du ikke trent bort, men styrke må trenes uansett og det vil ta tid for huden din å trekke seg tilbake. De anbefaler jo 2 år før man gjør noe med det, for at huden skal ha tid til å henge med. Gratulerer med innsatsen! Sekretøsa. Kan jeg spørre hvor mye du veide da du startet? Trente du mye og evt hva slags trening?
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #8 Skrevet 24. april 2015 Jeg gikk ned 50 kg i fjor. Trener minst 3 dager per uke. Alt hjelper. Gjør det før det er for sent. Jeg har knapt løs hud, og to barn. Anonymous poster hash: c377a...aa6
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. april 2015 #9 Skrevet 24. april 2015 Jeg gikk ned 30 kilo på 5 mnd I fjor. Uten operasjon, så det er mulig. Hi, løs hud får du ikke trent bort, men styrke må trenes uansett og det vil ta tid for huden din å trekke seg tilbake. De anbefaler jo 2 år før man gjør noe med det, for at huden skal ha tid til å henge med. Gratulerer med innsatsen! Sekretøsa. Kan jeg spørre hvor mye du veide da du startet? Trente du mye og evt hva slags trening? 50 kilo for mye!;-) Og nei, trente ikke.
Gjest Maiken og barna Skrevet 24. april 2015 #10 Skrevet 24. april 2015 Jeg gikk ned 30 kilo på 5 mnd I fjor. Uten operasjon, så det er mulig. Hi, løs hud får du ikke trent bort, men styrke må trenes uansett og det vil ta tid for huden din å trekke seg tilbake. De anbefaler jo 2 år før man gjør noe med det, for at huden skal ha tid til å henge med. Gratulerer med innsatsen! Sekretøsa. Kan jeg spørre hvor mye du veide da du startet? Trente du mye og evt hva slags trening? 50 kilo for mye!;-) Og nei, trente ikke. Så inspirerende. Vet du yvot mange kcal ca du lå på pr dag. Jeg har 40 kg for mye som SKAL VEKK
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. april 2015 #11 Skrevet 24. april 2015 Jeg gikk ned 30 kilo på 5 mnd I fjor. Uten operasjon, så det er mulig. Hi, løs hud får du ikke trent bort, men styrke må trenes uansett og det vil ta tid for huden din å trekke seg tilbake. De anbefaler jo 2 år før man gjør noe med det, for at huden skal ha tid til å henge med. Gratulerer med innsatsen! Sekretøsa. Kan jeg spørre hvor mye du veide da du startet? Trente du mye og evt hva slags trening? 50 kilo for mye!;-) Og nei, trente ikke.Så inspirerende. Vet du yvot mange kcal ca du lå på pr dag. Jeg har 40 kg for mye som SKAL VEKK Aner ikke. Telte bare karbohydrater...Lykke til, you can do it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå