Gå til innhold

3 dager med feber og rar utslett. Er dette vannkopper(bilde)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 1 år og 7 mnd har hatt feber i 3 dager nå. Allmenntilstanden varierer. Han er for det meste i godt humør, men om kvelden kommer feberen og han blir litt grinete. Spiser ikke og drikker relativt lite, men nok for at jeg ikke er bekymret enda.

Men han har fått noen små prikker på forskjellige områder av kroppen. Litt på føttene, litt på ryggen, noen på ansiktet, osv... Jeg aner ikke hva dette kan være, så jeg håper at noen her har sett dette før og vet hva det kan evt. være..

Jeg har ikke tenkt å ta han til legen, siden han er foreløpig i godt humør og virker ikke så syk. 

Anonymous poster hash: 8d877...6b9

post-42-0-87875900-1429894752_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som 4. barnesykdom. Det er feber i ca 3 dager og så kommer sånne små prikker. Men jeg husker ikke hvordan vannkopper ser ut, tror de er større?

Anonymous poster hash: 28565...f04

Skrevet

Det er ikke vannkopper i allefall.

Skrevet

Ja, ser mer ut som 4. barnesykdom, ifølge bildene på nettsidene... bare at han ikke har så forferdelig mange av disse prikkene, men det kan være at det kommer mer. De begynte å visse seg i dag...

Skrevet

Ikke vannkopper. Når sønnen min fikk det skjønte jeg det med en gang, det er ikke til å ta feil av de røde "kvisene" som plutselig dukker opp som ugress.

Anonymous poster hash: eaf80...78d
Skrevet

Her er det et bilde til...

post-42-0-38060900-1429895429_thumb.jpg

Skrevet

Når sønnen min hadde fjerde barnesykdom så hadde han nesten bare prikker på ryggen, nakken og magen. Bare bittelitt på armer og ben, ikke i ansiktet. Er forskjellig hvordan det bryter ut. Utslettene forsvant etter bare noen få dager og de plaget han ikke. Men han hadde 40 i feber først i 3 dager

Anonymous poster hash: 28565...f04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...