Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Står i helsekø for mandel operasjon. Nå har jeg hatt betennelse i halsen 4 ganger på 3,5 mnd. Rett etter endt kur blusser det opp. Har hatt 4 kurer og byttet merke 3 ganger. Har tatt den nye kuren i en uke og har fortsatt veldig vondt i halsen. Hovne mandler. Feber. Tung pust. Det jeg er redd for er at det skal spre seg til andre organer som det gjorde for 7 mnd siden. Da hadde jeg også flere kraftige betennelser i halsen. Fastlegen har purret 3 ganger på sykehuset for å få den operasjonen raskere. Men det virker ikke som om hjelper. Kan jeg kreve å få utført det raskere. Fritt sykehusvalg eller noe? Anonymous poster hash: 6b94e...241
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 ... Anonymous poster hash: 6b94e...241
Ileus Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Bare å gå inn på frittsykehusvalg.no så ser du hvor det er kortest ventetid. Finn ut hvor du vil og be legen henvise dit.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 Takk takk. Får man dekket reise også? Eller må man ordne den selv. Anonymous poster hash: 6b94e...241
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå