Gå til innhold

Løs mage av antibiotika -


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått på ganske sterk antibiotika f.o.m søndag (5,5 døgn) med 1 tabl 4 ganger daglig. Merket ingenting på magen før i går, da begynte jeg å få litt ubehag og løs mage....begynte derfor på idoform i går (1 tbl 3 ganger daglig), har fortsatt med idoform i dag men magen er lik som i går.... Skal jeg bare la det være slik og regne med at det går over når kuren på 10 dager er fullført, eller bør jeg øke idoform dosen?

 

Det skal sies at jeg har spist svært lite den siste uka, mest is/saft/vann/brus/banan/yoghurt og noen sjokoladebiter i tillegg til en liten porsjon mat daglig pga elendig matlyst. Det gjør det kanskje enda lettere å få løs mage??? Med så mye tabletter på "tom mage"?

 

takknemlig for svar!

 

Anonymous poster hash: 98646...b2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idofom pleier å hjelpe meg men probotika fra Nycomed er "sterkere" så jeg får forstoppelse av den. Kanskje prøve den?

 

Anonymous poster hash: b0ec6...5fd

Skrevet

Og drikk mye biola :) god bedring!

 

Anonymous poster hash: b0ec6...5fd

Skrevet

Tusen takk for svar!

 

Anonymous poster hash: 98646...b2f

Skrevet

Og drikk mye biola :) god bedring!

 

Anonymous poster hash: b0ec6...5fd

 

Det er ikke alle antibiotika som kan tas samtidig med biola/melkeprodukter, så HI bør lese pakningsveiledningen først! 

 

Anonymous poster hash: a9408...8ad

Skrevet

Litt sånn på sidelinjen, men går du på p-piller så blir de svekket ved dårlig mage.. (Du vet det sikkert, men nevner det for sikkerhetsskyld ☺️)

 

God bedring!!

 

Anonymous poster hash: 91e8f...6c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...