Gå til innhold

Mannen er så gnien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke på å kjøpe seg dokumentmappe i skinn til 3000 for å ikke bruke, eller kun kunne bruke merkejeans, men på ting til barna. Sparkesykkel er for dyrt, trampoline er for dyrt, sydenferie er for dyrt. Vi tjener over 1000000 til sammen, og jeg syns ikke dette er urimelige ting til barna våre. Rett før jeg reiser til syden med dem alene. Kjedelig når det skal være sånn, det blir jeg som handler alt til barna, og han tjener dobbelt så mye som meg, regninger/lån deler vi likt. Og han skjønner ikke hvorfor jeg er tom for penger til lønningsdag... Blæh, han er kjekk og grei altså, men kjenner at gnieren irriterer meg. Vi lever ganske så fornuftig økonomisk, og sparer masse hver måned, så er ikke noe problem å unne ungene dette....

Anonymous poster hash: b75ff...277

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje på tide at dere får felles økonomi, og betaler etter evne på lån og andre utgifter slik at dere begge sitter igjen med like mye "lommepenger" pr. måned?

En kjekk og grei mann prioriterer ikke merkevarer til seg selv mens han ikke unner barna sine noe og aksepterer at kona kjøper det meste til barna og går tom for penger til hver lønn. Det høres ut som en egoistisk mann i mine ører!

Anonymous poster hash: d1ddb...f56
Skrevet

Å betale etter evne på lån ser jeg ikke på om veldig smart av meg nei, vi eier 50/50 og om noe skulle skje skal jeg jammen ha betalt 50/50 også. Er mest holdingen hans som irriterer meg, for dette er vel ikke akkurat urimelige ting til barna... Ikke er vi i syden hvert år heller... Han er fornuftig altså, bare irriterende gnien.

Skrevet

Å betale etter evne på lån ser jeg ikke på om veldig smart av meg nei, vi eier 50/50 og om noe skulle skje skal jeg jammen ha betalt 50/50 også. Er mest holdingen hans som irriterer meg, for dette er vel ikke akkurat urimelige ting til barna... Ikke er vi i syden hvert år heller... Han er fornuftig altså, bare irriterende gnien.

Da får dere betale likt på lån og så ha felles økonomi på resten, da.

Anonymous poster hash: d1ddb...f56

Skrevet

Æsj, spanderer på seg selv, men gnien når det kommer til ungene. Usjarmerende!

Gjerrigknarker er det kjipeste jeg vet. Gjerrige venner har jeg kvittet meg med og en aner ikke hvordan jeg skulle taklet en gjerrig ektefelle. Trolig ville jeg aldri blitt sammen med en gjerrig mann, rett og slett en dealbreaker.

Anonymous poster hash: 83fe0...ce8

Skrevet

Er ikke noe som er mer turn-off enn gniene menn

Anonymous poster hash: c5f75...a8f

Skrevet

En mann skal være generøs, og sette barnas ønsker og behov foran sine egne! Gniene menn er så utrolig lite sjarmerende....

Mannen min tjener også dobbelt så mye som meg, og betaler selvfølgelig mest på huset. Vi er gift og har felleseie, huset eier vi sammen, men vi er en familie så alle bidrar etter evne og bruker etter behov, selvfølgelig.

Her er det nesten sånn at det er skummelt å sende mannen alene på butikken når ungene trenger noe, for han har ingen hemninger når det kommer til å velge det beste for barna, det gjelder alt fra sykkel til fotballsko. Selvfølgelig har ungene sparkesykkel og trampoline, vel anvendte penger synes jeg, for det er en investering i aktivitet og utelek.

Anonymous poster hash: 8d02e...b53
Skrevet

Men hvis du eier 50 % så kan jo ingen ta fra deg det, uansett om han har betalt inn mer enn deg?? Min samboer er også gnien, veldig usjarmerende.. Han kjøper dyre ting til seg selv, mens barna unner han lite og meg enda mindre.

Anonymous poster hash: 69b0d...621

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...