Gå til innhold

Jeg er SÅ surrete!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det et helt pinlig! Langt over helt pinlig. Jeg er så surrete. Jeg glemmer ting fem min etter å ha sagt det, jeg glemmer ting som skal gjøres.

For ca åtte mnd siden fikk jeg depresjon og jeg har ptsd med forverring nå. Det er selvsagt det som gjør meg ekstra rotete nå for tiden. Først fungerte jeg ikke i fulltidsjobb, deretter fungerte jeg ikke i jobb i det hele tatt. Nå fungerer jeg ikke på noe plan føles det som. Plutselig klarer ikke hjernen min å gjøre enkle koblinger for å forstå det folk sier. Plutselig skjønner jeg ikke ironi og hva som er spøk. Jeg glemmer ord og ordtak. Jeg er helt lost.

Jeg vil ikke omgåes folk, og ikke engang samboeren min. Han ble sammen med en vittig dame som var glad som en sol og kjapp i replikken. Nå har han en samboer som ikke forstår spøk, som er trøtt og sovner rett som det er, som ikke fungerer blant folk. Jeg skammer meg rett og slett over hvor dum og enkel jeg er.

Det er fader ikke rart at psykisk syke isolerer seg, for man blir litt koko. Jeg vet ikke om det skjer fordi en begynner å tenke og gruble så mye mer,så hjernen blir opptatt med det. Eller om hjernen går i dvale for å beskytte mennesket, så det ikke skal klare å tenke og gruble for mye på det vanskelige. For at ikke minner skal dukke opp så lett. En eller annen mekanisme gjør hvertfall at jeg for tiden er på høyde med en godt trent apekatt. På en god dag.

Anonymous poster hash: dfaa0...ac0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...