Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Og hva trives de med? Anonymous poster hash: d97d6...7d9
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Orkideer er de eneste som overlever hos meg. Litt vann en gang i uken så er de fornøyde. Anonymous poster hash: dd575...5e2
Følelsesvims Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Orkideer, sitrustre, og fredsliljer. Alle overlever å vente på vann, vanner gjerne alle når fredsliljen henger med bladene.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 En veldig død løk blomst. Gir opp blomster. Skjønner ikke hva jeg gjør galt. Har en oppsats med lyngblomster. Der bare lyngen lever. Så har røsket ut de andre og erstattet med falske blomster. Lyng takler jeg. Sier ingenting om at jeg har jobbet i blomsterbutikk i 3 år. Kremt Anonymous poster hash: 0daa0...85c
skjotta Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 En fredslilje. Den henger med bladene når jeg glemmer den og så spretter den opp igjen når den får vann. En meget tilgivende plante og den eneste jeg klarer å holde liv i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå