Gå til innhold

Hvilke inneplanter har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva trives de med?



Anonymous poster hash: d97d6...7d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orkideer er de eneste som overlever hos meg. Litt vann en gang i uken så er de fornøyde.

 

Anonymous poster hash: dd575...5e2

Skrevet

Orkideer, sitrustre, og fredsliljer. Alle overlever å vente på vann, vanner gjerne alle når fredsliljen henger med bladene. 

Skrevet

En veldig død løk blomst. Gir opp blomster. Skjønner ikke hva jeg gjør galt.

 

Har en oppsats med lyngblomster. Der bare lyngen lever. Så har røsket ut de andre og erstattet med falske blomster. Lyng takler jeg.

 

Sier ingenting om at jeg har jobbet i blomsterbutikk i 3 år. Kremt

 

Anonymous poster hash: 0daa0...85c

Skrevet

En fredslilje. Den henger med bladene når jeg glemmer den og så spretter den opp igjen når den får vann. En meget tilgivende plante og den eneste jeg klarer å holde liv i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...