Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Hadde dere latt barna deres delta på skjønnhetskonkurranser som dette? Hvorfor/hvorfor ikke? Kjør debatt! Anonymous poster hash: 8bae8...dba
amandine Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 (endret) Aldri i livet. En seksualisering og smakløshet av en annen verden, det ville jeg ikke hatt ungene mine i nærheten av engang. Endret 24. april 2015 av amandine
sug lut Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Av samme grunn som jeg ikke pimper ut annen slekt eller bikkja.
Lovemelikeyoudo Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Neeeei!! Lære de disse holdningene om at det er utseendet som er viktig. Aldri!!
MammantilNurket Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 Ikke talom, MEN som barn hadde jeg sannsynligvis elsket å være med på noe slikt
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #6 Skrevet 24. april 2015 Godt å se at det ikke bare er jeg som ikke ville tenkt tanken engang Var nemlig med ei venninne til hennes venninne i dag, og denne dama hadde tatt opp T&T og det sto på i bakgrunnen. Denne dama satt og la ut om hvor lei seg hun var for at det ikke var slike konkurranser her og vi var såååå heldige som har små jenter. Hun har en gutt selv, og snakket mye om at hvis hun hadde hatt jente, så ville hun meldt på datteren om det var mulig. Å melde på sønnen ville jo ikke blitt det samme, for ja..han var jo gutt...!, i følge henne.. Venninna mi og jeg ble litt satt ut. For dette hadde ikke vært i våre villeste tanker engang. Det ville vært galskap! Vi protesterte høyt, men hun så virkelig ikke problemet.. Anonymous poster hash: c165c...b5a
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #7 Skrevet 24. april 2015 Godt å se at det ikke bare er jeg som ikke ville tenkt tanken engang Var nemlig med ei venninne til hennes venninne i dag, og denne dama hadde tatt opp T&T og det sto på i bakgrunnen. Denne dama satt og la ut om hvor lei seg hun var for at det ikke var slike konkurranser her og vi var såååå heldige som har små jenter. Hun har en gutt selv, og snakket mye om at hvis hun hadde hatt jente, så ville hun meldt på datteren om det var mulig. Å melde på sønnen ville jo ikke blitt det samme, for ja..han var jo gutt...!, i følge henne.. Venninna mi og jeg ble litt satt ut. For dette hadde ikke vært i våre villeste tanker engang. Det ville vært galskap! Vi protesterte høyt, men hun så virkelig ikke problemet.. Anonymous poster hash: c165c...b5a Dette var da HI som tydeligvis har fått en annen anonymkode Anonymous poster hash: c165c...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå