Gå til innhold

Hvor mye gi i konfirmasjon til en venninnes datter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er student og alenemor, og har et par tusen som skal vare til lønning..Pluss barnetrygden da :)

Har ikke lyst å være kjip, men må jo være realistisk. Hva er vanlig å gi? :)

Anonymous poster hash: 932d7...d5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du i konfirmasjonen?

Anonymous poster hash: 7eb87...e33
Skrevet

Ja..:)

Skrevet

Ja.. :)

Da ville jeg gitt 500.

Skrevet

Jeg gir 300kr

Anonymous poster hash: e21b7...d9e

Skrevet

Minimum 500 kr.

Men stusser på at det er litt krise? Du visste vel at konfirmasjonsdagen kom nå? Hvorfor ikke spare litt opp på forhånd?

Anonymous poster hash: dd4fa...fb3

Skrevet

Man gir etter evne, tenker jeg. Min datter skal konfirmere seg nå, og jeg hadde blitt overrasket om mine venninner som skal i selskapet hadde gitt henne 500kr. Spesielt når jeg vet de egentlig ikke har råd til det.. Man skal jo ikke blakke seg, heller..

Anonymous poster hash: 01ff1...850

Skrevet

500

Anonymous poster hash: 05d42...688

Skrevet

jeg fikk en blomst & gavekort på favoritt spise stedet min av mammas venner. ingen av mine venner har barn på den alderen enda. men tenker jeg/vi da kommer til å gi noe lignende. en liten symbolsk gave.

Anonymous poster hash: 1ac72...892
Skrevet

Du gir det du har råd til! Er det 100, 200, 300, 400, 500 eller en blomst, så er det det blir. Du og barnet ditt skal ikke måtte spise nudler i en måned for å tilfredsstille konfirmanten og dennes familie.  :Nikke:

Skrevet

Minimum 500 kr.

Men stusser på at det er litt krise? Du visste vel at konfirmasjonsdagen kom nå? Hvorfor ikke spare litt opp på forhånd?

Det er du som kaller det litt krise, jeg vil si at det er helt vanlig ;) Ja, jeg visste at dagen kom, men det betyr ikke at jeg har så mye mer å ligge av i mnd :)

Skrevet

Minimum 500 kr.

Det er du som kaller det litt krise, jeg vil si at det er helt vanlig ;) Ja, jeg visste at dagen kom, men det betyr ikke at jeg har så mye mer å ligge av i mnd :)

Skjønner det, men det er vel tross alt bedre å legge av 50 kr i mnd i 10 mnd enn å bla opp 500 kr på en gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...