Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Skal fly med ving til Tyrkia.  Slankekuren er godt i gang, men regner med god størrelse på magen fremdeles når vi skal reise.  Pga små barn har vi bestilt seter helt fremst i flyet.  Det jeg gruer for her, er matbrettene som er, slik jeg har forstått det, integrert i armlenene.  Kan det fort bli veldig trangt med et slikt brett?  Uff, ser for meg tjukkebollefeita som sitter der med brettet på skjeiva pga magen, og maten som deiser i gulvet...😨😨😨  Hjelp hva man skal bekymre seg for altså😂😂😂  Anonymous poster hash: a385c...42a
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Hvor feit er du? Jeg fikk fint ned brettet når jeg var på det feiteste. 171 og 97 kg.  Anonymous poster hash: 56c8a...ed0
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Godt å høre😊 Ca like feit som du var den gangen, så da kan jeg puste lettet ut! Skal bli godt å bli kvitt denne puddingmagen altså😆😆😆  HI  Anonymous poster hash: a385c...42a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå