Tessa3 Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Jeg har lett og lett, men finner ikke utav det.. Jeg skal ta generell studiekompetanse som privatist, og lurer på hvilke lærebøker jeg skal bruke? Jeg har kun tatt gk helse og sosialfag for lenge siden, så må vel begynne på nytt.. Noen som vet hvilke bøker jeg trenger i samfunnsfag, historie, naturfag og engelsk? Evt matte og norsk? Dersom noen andre holder på med dette nå, eller skal begynne, vil jeg gjerne høre fra dere😊
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #2 Skrevet 24. april 2015 Du kan sjekke pensumlisten med det stedet du skal gå opp til eksamen:) Anonymous poster hash: 4828a...f5f
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #3 Skrevet 24. april 2015 Du kan sjekke pensumlisten med det stedet du skal gå opp til eksamen:) Anonymous poster hash: 4828a...f5f Finner jeg det på nettet? Eller må jeg innom en skole å få det? Anonymous poster hash: 4eee8...0a3
Tessa3 Skrevet 24. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2015 Du kan sjekke pensumlisten med det stedet du skal gå opp til eksamen:) Anonymous poster hash: 4828a...f5f Finner jeg det på nettet? Eller må jeg innom en skole å få det? Anonymous poster hash: 4eee8...0a3 Ikke meningen å være anonym da😊
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 Det er jo bare å ringe den vgs du skal ta det med. Anonymous poster hash: 7ceff...7be
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #6 Skrevet 24. april 2015 Du kan vel i prinsippet bruke hva du vil, hvis du ikke følger undervisning. Kompetansemålene (eller læreplanmål eller hva de nå enn kaller det nå til dags, finnes på nettet) definerer hva du skal kunne, så du kan lese ut fra dem og velge materiell selv. Men, det er nok enklere å bruke bøker, da får du stoffet ferdig fordøyd og "tilpasset". Ta en tur innom en bokhandel og se hvilke læreverk du liker best. Anonymous poster hash: b3928...a0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå