Gå til innhold

Grusom eller fin lampe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en lampe nesten lik denne. Det var et impulskjøp, og jeg syntes den var kjempefin.

Men jeg lurer på hva andre egentlig mener?

 

Av og til mister jeg min normale, ganske gode, elegante smak, og barndomssmaken bare tar helt overhånd. Som barn likte jeg ting som glitret og hadde prismer, diamanter, gull osv. Og kanskje lysende blomster....

 

HVa syns andre normale voksne folk?

 

Anonymous poster hash: 8b8a1...a38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

link?

Skrevet

Mannen min hadde elsker den, men jeg synes ikke noe om den.

 

Anonymous poster hash: 932fb...60d

Skrevet

Den kan være både grusom og fin, syns det kommer mest an på omgivelsene den står i. Størst sjanse for at den tar seg dårlig ut etter min mening, spesielt om du har samme stil som de fleste av damene i gruppen på facebook <3 Ebay Interiør <3. 

Skrevet

Den kan være både grusom og fin, syns det kommer mest an på omgivelsene den står i. Størst sjanse for at den tar seg dårlig ut etter min mening, spesielt om du har samme stil som de fleste av damene i gruppen på facebook <3 Ebay Interiør <3. 

Jeg vet ikke hvilken stil de damene har, men den er helt sikkert ikke som min (å dømme etter bildet de har på forsiden i gruppen sin - kunne ikke se mer, siden jeg ikke er medlem).

 

 

Anonymous poster hash: 8b8a1...a38

Skrevet

Syns den var grusom, beklager 🙈

 

Anonymous poster hash: 92f24...f49

Skrevet

Ikke helt overbevist... Men den kan nok bli fin i de rette omgivelsene :)



Anonymous poster hash: f71bb...de9
Skrevet

Helt horribel.. Tacky..

 

Anonymous poster hash: 21d16...c0a

Skrevet

He he - jeg regnet egentlig med at de fleste vil synes den er grusom.

hi



Anonymous poster hash: 8b8a1...a38
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Elsker den jeg, da! :D

 

Syns den var nydelig rett og slett! Jeg elsker glitter, diamanter og stæsj :P

(Neida, leiligheten ser ikke ut som et prinsesserom likevel ;) )

Skrevet

Jeg fikk også litt julepyntfølelse ;)

Skrevet

Skifter den farge? I så fall er den superkul!

Hilsen en barnslig sjel med gode minner fra barndommen på søtti-tallet :D

Skrevet

Grusom er den jo ikke, men såpass spesiell at den trenger plass for seg selv for å ikke kvele interiøret rundt. I en stue el med duse farger og ikke mye stæsj kan den bli riktig så fin. :Nikke:

Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg synes det virket litt djevelsk, på en merkelig måte. Ikke fin med andre ord.



Anonymous poster hash: 52ae0...d5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...