Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #1 Skrevet 24. april 2015 Jeg har kjøpt en lampe nesten lik denne. Det var et impulskjøp, og jeg syntes den var kjempefin. Men jeg lurer på hva andre egentlig mener? Av og til mister jeg min normale, ganske gode, elegante smak, og barndomssmaken bare tar helt overhånd. Som barn likte jeg ting som glitret og hadde prismer, diamanter, gull osv. Og kanskje lysende blomster.... HVa syns andre normale voksne folk? Anonymous poster hash: 8b8a1...a38
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Hm, jeg hadde jo lagt inn et bilde... Her er link: https://www.google.no/search?q=blossom+lamp&biw=1280&bih=953&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=4Pg5VaeIGsSpsAGn_YFQ&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgrc=raLWXFmzKSgKZM%253A%3BFsdah3JpyFz3dM%3Bhttps%253A%252F%252Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%252F236x%252F97%252F9c%252F93%252F979c9303d94f06c3521a8227bd0f9388.jpg%3Bhttps%253A%252F%252Fwww.pinterest.com%252Fddebrie01%252Fcherry-blossom-nursery%252F%3B192%3B192 HI Anonymous poster hash: 8b8a1...a38
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 Mannen min hadde elsker den, men jeg synes ikke noe om den. Anonymous poster hash: 932fb...60d
Elsker livet Skrevet 24. april 2015 #6 Skrevet 24. april 2015 Den kan være både grusom og fin, syns det kommer mest an på omgivelsene den står i. Størst sjanse for at den tar seg dårlig ut etter min mening, spesielt om du har samme stil som de fleste av damene i gruppen på facebook <3 Ebay Interiør <3.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #7 Skrevet 24. april 2015 Den kan være både grusom og fin, syns det kommer mest an på omgivelsene den står i. Størst sjanse for at den tar seg dårlig ut etter min mening, spesielt om du har samme stil som de fleste av damene i gruppen på facebook <3 Ebay Interiør <3. Jeg vet ikke hvilken stil de damene har, men den er helt sikkert ikke som min (å dømme etter bildet de har på forsiden i gruppen sin - kunne ikke se mer, siden jeg ikke er medlem). Anonymous poster hash: 8b8a1...a38
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #8 Skrevet 24. april 2015 Syns den var grusom, beklager 🙈 Anonymous poster hash: 92f24...f49
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #9 Skrevet 24. april 2015 Ikke helt overbevist... Men den kan nok bli fin i de rette omgivelsene Anonymous poster hash: f71bb...de9
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #10 Skrevet 24. april 2015 Helt horribel.. Tacky.. Anonymous poster hash: 21d16...c0a
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #11 Skrevet 24. april 2015 He he - jeg regnet egentlig med at de fleste vil synes den er grusom. hi Anonymous poster hash: 8b8a1...a38
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 24. april 2015 #13 Skrevet 24. april 2015 Elsker den jeg, da! Syns den var nydelig rett og slett! Jeg elsker glitter, diamanter og stæsj (Neida, leiligheten ser ikke ut som et prinsesserom likevel )
Hjertefru Skrevet 24. april 2015 #15 Skrevet 24. april 2015 Skifter den farge? I så fall er den superkul! Hilsen en barnslig sjel med gode minner fra barndommen på søtti-tallet
HvittHus Skrevet 24. april 2015 #16 Skrevet 24. april 2015 Grusom er den jo ikke, men såpass spesiell at den trenger plass for seg selv for å ikke kvele interiøret rundt. I en stue el med duse farger og ikke mye stæsj kan den bli riktig så fin.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #17 Skrevet 24. april 2015 Jeg vet ikke, men jeg synes det virket litt djevelsk, på en merkelig måte. Ikke fin med andre ord. Anonymous poster hash: 52ae0...d5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå