Gå til innhold

bedrifter som booker timer uten at jeg vil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på for eksempel tannleger og optikere, sikkert andre også. Som setter opp timer og sender brev i postkassa. Jeg har spesifikt bedt om at de IKKE gjør det, men de greier ikke få det inn i systemet sitt. Det passer veldig sjeldent med den timen jeg får tildelt så må likevel alltid ringe de. Ergo vil jeg heller ringe de selv i utgangspunktet. Og hva hvis man er på ferie to uker og ikke får det med seg? Igår fant jeg helt tilfeldig en lapp i postkassa (tar ikke inn posten hver dag) med en time på mandag førstkommende - og man må avbestille to dager i forveien. Ahhhh! Heldigvis var resepsjonisten forståelsesfull og lot meg avbestille selv om det bare er en arbeidsdag til. Men likevel...

Dette må jo føre til at veldig mange ikke dukker opp på timene (likevel må man betale, men det er kanskje det de vil: få betaling for ingenting?)  

Anonymous poster hash: 47742...19b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sant nok, men det det OGSÅ fører til er at flere faktisk husker å ordne time hos tannlegen hvert år. Jeg tipper at det derfor lønner seg for tannlegekontorene til syvende og sist.

Anonymous poster hash: d6555...afa

Skrevet

Jeg synes det er helt supert å få innkalling til tannlege, da blir det til at jeg går, uten har det fort for å bli glemt vekk.

Men jeg skjønner problemet ditt. Hva med å sende de en mail, der du forklarer problemet.Fortell at du flere ganger har bedt dem om å slutte å sende innkallinger uten at dette har virket.Informer om at dersom de fortsetter å sende deg innkallinger til tross for at du ikke ønsker disse, forbeholder du deg retten til å unnlate å møte til timene, uten å skulle betale for dette. Så tar du selvsagt vare på mailen, så du kan dokumentere at dette er sendt.   

Anonymous poster hash: eaa53...aea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...