Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Ex min har fått ny dame og må ærlig si det virker nesten som hun prøver å ta min plass. Legger ut masse bilder av masse bilder av datteren min på kamp + de fire (jeg har to barn med han og hun ingen). Kjenner det er sårende og blir lei meg + irritert. Er jeg hårsår? Anonymous poster hash: f9f74...3b5
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Fullt forståelig at det er sårt å se en annen dame der din plass var. Klart det er sårt! Det var familien din. Det er barna dine. Anonymous poster hash: 0c312...16f
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Ja, litt. Men du kan ikke noe for hvordan du føler. Prøv å la godviljen komme henne til del, og tenk at hun er oppriktig engasjert i barna dine og at det er det hun viser frem. De har veldig godt av en stemor som er glad i dem og engasjerer seg i det de er interessert i. Mammaen deres er det uansett du som er, men barn får aldri for mange positive voksenpersoner i livet. Anonymous poster hash: e8879...5c9
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Ex min har fått ny dame og må ærlig si det virker nesten som hun prøver å ta min plass. Legger ut masse bilder av masse bilder av datteren min på kamp + de fire (jeg har to barn med han og hun ingen). Kjenner det er sårende og blir lei meg + irritert. Er jeg hårsår? Anonymous poster hash: f9f74...3b5 Må bare tilføre at får jeg ny mann som har barn hadde jeg aldri gjort det som hun gjør. Ikke har de vært lenge sammen en gang. Anonymous poster hash: f9f74...3b5
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #5 Skrevet 23. april 2015 Ja, litt. Men du kan ikke noe for hvordan du føler. Prøv å la godviljen komme henne til del, og tenk at hun er oppriktig engasjert i barna dine og at det er det hun viser frem. De har veldig godt av en stemor som er glad i dem og engasjerer seg i det de er interessert i. Mammaen deres er det uansett du som er, men barn får aldri for mange positive voksenpersoner i livet. Anonymous poster hash: e8879...5c9 Prøver å se det som du skriver og sier dette til meg selv. Så prøver ihvertfall, men er sårt. HI Anonymous poster hash: f9f74...3b5
Hønemor30 Skrevet 23. april 2015 #6 Skrevet 23. april 2015 En god klem til deg. Det blir lettere etterhvert. Og husk barna dine elsker deg, det er du som er mamma
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #7 Skrevet 24. april 2015 Jeg har gitt klar beskjed om at bilder av mine barn skal ikke legges ut på Facebook, instagram osv.. Nettopp fordi noen legger ut bilder i hytt og pine av alle situasjoner. Jeg legger ikke ut bilder av min stesønn, fordi jeg bestemmer ikke slike ting. Skjønner du synes det er sår, men hun prøver i hvertfall. Bedre det enn null interesse. Anonymous poster hash: 0feb2...c9b
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #8 Skrevet 24. april 2015 Så heldig du er! Eksen din har funnet en dame som bryr seg om barna dine! Tenk så flott for barna å ha enda en voksen i sitt liv som har en plass i hjertet sitt for dem. Hun kan aldri ta din plass uansett Anonymous poster hash: 06f88...22e
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #9 Skrevet 24. april 2015 Så heldig du er! Eksen din har funnet en dame som bryr seg om barna dine! Tenk så flott for barna å ha enda en voksen i sitt liv som har en plass i hjertet sitt for dem. Hun kan aldri ta din plass uansett Anonymous poster hash: 06f88...22e Sånn var mon stemor og i begynnelsen. Etter ett år begynte helvete på jord. Så bilder være med barna trenger ikke å bety at hun bryr seg så mye. Det jeg ser på Facebook er ofte noen som prøver å bevise at de gjør mer enn de egentlig vil og har lyst til. Anonymous poster hash: 08768...823
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå