Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Sønnen på 12 år besvimte på skolen i dag. Han kuttet seg først litt i fingeren og blødde en del. En stund etterpå etter at han hadde fått plastret fingeren satt han ved pulten og besvimte plutselig. Han har ikke reagert på blod før, men er usikker på om han har blødd såpass mye fra kutt før. Han sier selv han ikke reagerte noe på hverken blod eller kutt der og da, men syns det var litt ekkelt med blodet når han tenker på det i ettertid. Jeg tenkte at besvimelsen skyldtes blodet og reaksjon på det. Han har vært i fin form etterpå. Men, bør han tas med til lege for en sjekk? Og er det normalt at det kan komme en slik reaksjon en stund etterpå og ikke med en gang? Anonymous poster hash: ea0ea...a4a
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Jeg kan holde meg helt rolig og fattet gjennom det meste, og så få reaksjon når alt er over. Så jeg hadde nok sett det an. Anonymous poster hash: 92df8...f2b
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Jeg hadde tatt en sjekk hos legen for å være på den sikre siden. Anonymous poster hash: b28f4...3f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå