Elsker livet Skrevet 24. april 2015 #26 Skrevet 24. april 2015 Jeg ser at det ikke passer med barn nå, men det er så mye som ligger til rette for at både dere som foreldre og barnet vil få et berikende liv. Tenk hvor mye ressurser og kjærlighet dette barnet kommer vil ha tilgang til, det er en gave du må takke ja til.
3døtre1sønn Skrevet 24. april 2015 #27 Skrevet 24. april 2015 Herregud! PRØV Å HOLD DERE TIL TEMA EN GANG!!! Lag dere en egen tråd for nebbing!! HI, jeg tror du vil slite i etterkant av en abort DERSOM du er usikker! Mannen vil jo støtte deg uansett, sier han. Føler du d? Er dere forelsket? Er dere seriøse med tanke på hverandre i fremtiden? Jeg er for abort på bakgrunn av at en kvinne skal bestemme over egen kropp! Men hadde nok aldri klart d selv... Tror jeg hadde blitt "gal" av alle kommende datoer: nå skulle d vært UL, nå skulle magen begynt å vokse, nå skulle jeg kjent spark, nå er d termin, nå skulle jeg trillet vogn... Skjønner? Men har en venninne som tok abort, hun hadde da en baby på 4 mnd og ville ikke ha flere barn. Hun var helt sikker og helt bestemt, og hun har aldri sett seg tilbake. Så d er du, og BARE du som kan se inn i hjertet ditt og vite hva DU takler! Lykke til! D ordner seg nok uansett hva som skjer
Gjest Zaria Skrevet 24. april 2015 #28 Skrevet 24. april 2015 Skal du ta et liv da? Fortjener ikke barnet å leve ? Anonymous poster hash: 75c29...443 En veldig unødvendig kommentar. HI strever sikkert nok med valget sitt og trenger ikke dette! Svar heller på det hun spør om uten å legge sten til byrden😔
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #29 Skrevet 24. april 2015 Ikke spør fremmede på nettet om et valg som er såå personlig. Ingen av oss vet om dette er riktig for deg eller ikke. Når det er sagt har jeg alltid en liten knapp på å beholde det dersom du er i tvil. Anonymous poster hash: cafbf...e0e
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #30 Skrevet 24. april 2015 Mange kvinner i din alder får barn, og det blir uansett et barn du blir glad i. Ser på den andre siden hvorfor du er usikker. Pappa er 50 år og skal bli Bestefar så han du er sammen med er jo gammel til å få barn. Men barnet blir uansett elsket! Hva hans store barn syns om det er jo noe annet, er de i alderen for å få barn selv? Jeg hadde syns det var merkelig om pappa fikk et lite barn nå. Men jeg hadde likevel skjønt hvorfor barnet ble beholdt. Det var jo ikke planlagt, og det å ta en abort er ikke bare bare. For noen et umulig valg til og med! Anonymous poster hash: d4884...aba
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #31 Skrevet 24. april 2015 Du må rett og slett finne ut om du orker å begynne på nytt og ha et barn på heltid. Nå har dere det jo ganske greit med fri annenhver uke og kan pleie forholdet 100% de periodene dine barn er hos sin far. Dere kan reise, gjøre voksenting og slappe mer av enn om du hadde hatt dine 70-100% .. Med et nytt barn blir hverdagen en helt annen og det blir 100% småbarnstid mange mange år frem i tid Kanskje vil du det, kanskje ikke... kun du kan svare på det.. Lykke til! Anonymous poster hash: 0630c...659
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #32 Skrevet 24. april 2015 Jeg fikk barn da jeg var 38 og 39 år, mannen min var over 50 med begge. Ikke la alderen være avgjørende, men gjør det som kjennes riktig for deg og din livssituasjon. Anonymous poster hash: db78b...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå