Gå til innhold

Noen som har erfaring med 30days challenge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de har mange forskjellige, squars, butt, abs, bikini body...

Noen som har gjennomført de? Fått resultater?

Anonymous poster hash: bed6c...d35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Progresjonen er så rask at om du ikke er godt trent vil du ikke greie å gjennomføre 

Skrevet

Progresjonen er så rask at om du ikke er godt trent vil du ikke greie å gjennomføre

Men det kan jo deles i flere økter pr dag.. Men blir det resultater av det?

Skrevet

Klart det gjør, men planken er nesten umulig å få til, fordi du greier ikke styrke magemusklene fort nok til å takle progresjonen. Det tar litt mer enn 30 dager å bygge opp magemuskler. Gjør du squaten vil du nok merke at buksene blir trange fordi du pumper opp lårmusklene. 

Skrevet

Klart det gjør, men planken er nesten umulig å få til, fordi du greier ikke styrke magemusklene fort nok til å takle progresjonen. Det tar litt mer enn 30 dager å bygge opp magemuskler. Gjør du squaten vil du nok merke at buksene blir trange fordi du pumper opp lårmusklene.

Buksene trange!?! Det er jo ikke det jeg vil vel!! 😈

Vil jo stamme opp den hersens rumpa, få lårene litt fastere.. Ikke pumpe de opp så buksene mine blir for små😱

Kommer jeg ikke til å bli strammere og fastere med dette? Hva må jeg gjøre da?

Skrevet (endret)

Endre sammensetningen av kroppen din. Mer muskler og mindre fett. Du må trene både karidovaskulært og stryke. Løp og tren styrke tre dager i uka. Da vil rumpa bli strammere. Og nei det finnes ikke noen qick fix. Pilates er også fin trening for å styrke kroppen. Sikkert mange videoer på youtube du kan bruke. 

Endret av Lektor Doppler med tillegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...