Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Ser de har mange forskjellige, squars, butt, abs, bikini body... Noen som har gjennomført de? Fått resultater? Anonymous poster hash: bed6c...d35
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Progresjonen er så rask at om du ikke er godt trent vil du ikke greie å gjennomføre
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Progresjonen er så rask at om du ikke er godt trent vil du ikke greie å gjennomføre Men det kan jo deles i flere økter pr dag.. Men blir det resultater av det? Anonymous poster hash: bed6c...d35
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Progresjonen er så rask at om du ikke er godt trent vil du ikke greie å gjennomføre Men det kan jo deles i flere økter pr dag.. Men blir det resultater av det? Anonymous poster hash: bed6c...d35 Klart det gjør, men planken er nesten umulig å få til, fordi du greier ikke styrke magemusklene fort nok til å takle progresjonen. Det tar litt mer enn 30 dager å bygge opp magemuskler. Gjør du squaten vil du nok merke at buksene blir trange fordi du pumper opp lårmusklene.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #5 Skrevet 23. april 2015 Progresjonen er så rask at om du ikke er godt trent vil du ikke greie å gjennomføreMen det kan jo deles i flere økter pr dag.. Men blir det resultater av det? Anonymous poster hash: bed6c...d35 Klart det gjør, men planken er nesten umulig å få til, fordi du greier ikke styrke magemusklene fort nok til å takle progresjonen. Det tar litt mer enn 30 dager å bygge opp magemuskler. Gjør du squaten vil du nok merke at buksene blir trange fordi du pumper opp lårmusklene. Buksene trange!?! Det er jo ikke det jeg vil vel!! 😈 Vil jo stamme opp den hersens rumpa, få lårene litt fastere.. Ikke pumpe de opp så buksene mine blir for små😱 Kommer jeg ikke til å bli strammere og fastere med dette? Hva må jeg gjøre da? Anonymous poster hash: bed6c...d35
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. april 2015 #6 Skrevet 23. april 2015 (endret) Endre sammensetningen av kroppen din. Mer muskler og mindre fett. Du må trene både karidovaskulært og stryke. Løp og tren styrke tre dager i uka. Da vil rumpa bli strammere. Og nei det finnes ikke noen qick fix. Pilates er også fin trening for å styrke kroppen. Sikkert mange videoer på youtube du kan bruke. Endret 23. april 2015 av Lektor Doppler med tillegg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå