Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Noen som vet hvor man kan få kjøpt det? Har kun funnet ekte når jeg søker på sølje. Vil gjerne at barna på 4 og 6 skal ha det i halsen på festdrakt, men vil ikke kjøpe ekte siden de leker og jeg er redd det blir borte. Anonymous poster hash: ebff5...14c
Gjest Antarctica Skrevet 23. april 2015 #2 Skrevet 23. april 2015 Ikke kjøp søljer, men en liten enkel brosje i tinn f eks. Masse utvalg på gullsmedbutikken.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Lurt. Har ikke tenkt på brosjer (y) Anonymous poster hash: 0a34a...aeb
soleia Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Ikkje sikkert det er så mykje billegare med brosjer enn barnesøljer? Dei minste kostar litt over 300. I vår familie har dei små barnesøljene gått i arv, den eldste har vore bestemor mi si. Dei har blitt litt bøygde, men trur ikkje nokon har forsvunne.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #5 Skrevet 23. april 2015 Mine tre har hver sin barnesølje. Har sydd de fast til vesten så de ikke skulle falle av. Anonymous poster hash: ca857...384
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå