Gå til innhold

Når noen låner noe av deg......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forventer du at de også leverer det tilbake? Eller tenker du at du må hente det selv?

Har lånt bort en dings til ei venninnene, hun bor et stykke unna, nå sier hun at hun er ferdig med å bruke dingsen og at jeg bare kan komme å hente den...... Syns virkelig hun kan levere den tilbake jeg da😝

Anonymous poster hash: ce313...e26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leverer alltid tilbake det jeg har lånt. Det skal ikke være til bry for andre at jeg har lånt noe hos dem. Gir somregel noe tilbake i samme slengen også, som takk for lånet :)

Skrevet

Forventer du at de også leverer det tilbake? Eller tenker du at du må hente det selv?

Har lånt bort en dings til ei venninnene, hun bor et stykke unna, nå sier hun at hun er ferdig med å bruke dingsen og at jeg bare kan komme å hente den...... Syns virkelig hun kan levere den tilbake jeg da😝

Jeg har måttet hente selv etter å ha mast lenge om å få igjen. Var masse babyutstyr. Babybjørn vippestol og bæresele. Hadde ikke bil og måtte ta to busser og en tur på over en time én vei for å få tingene tilbake. Hun hadde da hatt tingene i 3 år og jeg hadde spurt i over et år om å få det tilbake fordi jeg trengte det igjen... Frekt. Ikke lån bort til venninner du ikke stoler 100% på. Har aldri hatt kontakt med henne igjen etter dette faktisk..

Anonymous poster hash: ebf3c...44f

Skrevet

Jeg har måttet hente selv etter å ha mast lenge om å få igjen. Var masse babyutstyr. Babybjørn vippestol og bæresele. Hadde ikke bil og måtte ta to busser og en tur på over en time én vei for å få tingene tilbake. Hun hadde da hatt tingene i 3 år og jeg hadde spurt i over et år om å få det tilbake fordi jeg trengte det igjen... Frekt. Ikke lån bort til venninner du ikke stoler 100% på. Har aldri hatt kontakt med henne igjen etter dette faktisk..

Anonymous poster hash: ebf3c...44f

Det er jo bare så tragisk og ikke minst sløvt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...