mille260 Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Noen som har prøvd change9? Gikk dere ned mye? Klarte du og holde på vekta etter di 9 dagene?
Krissa:) Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Jeg er forhandler. Har ikke prøvd den selv, men har flere rundt meg som har gått ned mellom 4,7 kg til 6,2
mille260 Skrevet 24. april 2015 Forfatter #7 Skrevet 24. april 2015 Nei😆hehe.... Ho over ☺så at mitt svar kommet under ditt ☺ meeenn. ... Hvis en blir forhandler, får en produkter eller må en kjøpe til fullpris?
Krissa:) Skrevet 24. april 2015 #9 Skrevet 24. april 2015 Hvis du vil bli forhandler har du en fortjeneste på varen du selger. Kjøper du til eget bruk da så får du vare billigere ☺
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #10 Skrevet 24. april 2015 Er det ikke det hun bloggeren divamamma driver med? Er jo bare sånn pyramidedritt som aldri går i lengden. Måtte kjøpe seg chanel veske for pengene hun fikk i bonus! Bor på luksushotell osv. Herregud så manipulatativ ledelse, og alle suppegjøkene tror de er heldige! Jeg leser med skrekk og gru. Anonymous poster hash: e05c6...d23
mille260 Skrevet 24. april 2015 Forfatter #11 Skrevet 24. april 2015 Har ikke peiling ☺men så bra for ho å ha litt luksus i hverdagen 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå