Gå til innhold

Det er jo egentlig vår feil, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjøpte ny kjøkkeninnredning og var uheldig å knekke en "dings" til ene skapet så det må stå uten dør nå til vi får ny del..

De hadde en slik kjøkkeninnredning i utstillinga, og jeg spurte pent om de ikke hadde reservedeler(så vi slipper å vente i flere uker), men det hadde de ikke og sjefen ville ikke ta av utstillinga... 

Jeg var hos en annen som selger kjøkken og han var helt rystet over kundebehandlinga, det var helt vanlig å strekke seg litt for gode kunder...

Hva ville dere gjort?:P

Anonymous poster hash: cf6df...cf7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner selger. Han kan gå glipp av flere salg fordi kjøkkenet i utstillingen ser da ut til å ha dårlig kvalitet.

Dere overlever noen uker uten dør på kjøkkenet.

Skrevet

Er vell ikke så mye å gjøre

Typisk at butikk nr 2 sier sånt når det er konkurrenten det er snakk om.

Hva hadde de seriøst sagt hvis dette skjedde hos de ??

Anonymous poster hash: 33d1d...711

Skrevet

Min mening: opplagt at firmaet ikke kan visuelt/estetisk ødelegge en utstilling og tape mange kunder (og det gjør de - jeg ville aldri handla hos en leverandør hvor en dør mangler da det gir inntrykk av slurv og manglende kvalitet; i en utstilling må alt fremstå "perfekt", selvfølgelig) til fordel for èn kundes misnøye som bunner i noe selvforskyldt. Synes overhodet ikke dette var dårlig service - helt riktig og logisk avgjørelse. Hvis jeg skjønte deg riktig da... Jeg skjønner dog frustrasjonen din så klart😉

Anonymous poster hash: 4d75f...4fe

Skrevet

Du ødela den selv, ta ansvar selv.

Anonymous poster hash: 19f87...7ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...