Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 De siste dagene har jeg fått krampelignende smerter i magen hver gang jeg er i bevegelse. Det stikker også noe voldsomt! Kan ikke huske å ha hatt slike smerter tidligere. Minner nesten om svake rier.. Noen som vet hva dette kan være? Blir så bekymret for at det skal være noe galt når smertene er så intense hver eneste gang jeg er i aktivitet. Det kan være så enkelt som å leke med barna ett par minutter, eller ta ut av oppvaskmaskinen, så er jeg sengeliggende flere timer! Anonymous poster hash: aeec6...7db
skinnfilla Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Ville nok tatt en tur til lege. Jeg er snart 11+6 og har ingen smerter ved aktivitet. Det hender det strekker seg litt,,men det gir seg jo på få sekunder. Har du vært på ul enda ? Skal jo ikke være vondt ?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #4 Skrevet 23. april 2015 Ville nok tatt en tur til lege. Jeg er snart 11+6 og har ingen smerter ved aktivitet. Det hender det strekker seg litt,,men det gir seg jo på få sekunder. Har du vært på ul enda ? Skal jo ikke være vondt ? Nei det var det jeg også tenkte! At det strekker litt nå og da må man regne med. Men denne smerten? Var på ultralyd for 3 uker siden å alt så fint ut. Anonymous poster hash: aeec6...7db
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #5 Skrevet 23. april 2015 Skall også sies at smertene forverres om jeg hoster eller nyser. Føles ut som livmoren er i ferd med å sprenges samtidig som det føles ut som at noe er på vei ut på en måte. En "varm" smerte! Helt merkelig følelse, vanskelig å forklare.. Blir så bekymret men må jo bare håpe på det beste! Andre som har opplevd dette? Anonymous poster hash: aeec6...7db
skinnfilla Skrevet 23. april 2015 #6 Skrevet 23. april 2015 Hmm, om alt var fint for tre uker siden ,er det nok fint nå også Men jeg ville bestilt en time uansett, nå kan de vel høre hjertelyd på helsestasjonen ? Jeg ville nok bestilt ul , jeg da... Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #7 Skrevet 23. april 2015 Håper virkelig det!! Vi har en dopler som vi har brukt siden uke 10 uten problemer. Finner hjertelyden raskt. Prøvde å finne hjertelyden i dag men fant den ikke. var så stresset da jeg gjorde det så det er sikkert derfor. Man blir stadig vekk lurt av dopleren, derfor er det egentlig like greit å bare la den ligge på hylla istede for å bekymre seg grønn Skal på UL 10 mai, hadde ikke ledig time før Takk❤️ Anonymous poster hash: aeec6...7db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå