Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere skoene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til tross for mine kvinnelige gener har jeg bare mellom 30 og 40 skopar inkludert lamgstøvler og skisko. Problemet er å oppbevare dem på en sånn måte at de ikke samler alt for mye støv, jeg har oversikten over de skoene jeg har slik at jeg får brukt de. Jeg har ikke plass til alle parene i gangen, kan riktignok ha dem etter hverandre på loftet, men det er jo litt upraktisk...

Så hvordan oppbevarer dere skoene deres? Eller hvordan skulle dere ønske at dere kunne ha oppbevart dem?

Anonymous poster hash: 929e9...ac1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et skoskap/hylle ala Carrie Bradshaw sitt i sex and the city filmen. Der står alle sammen med hæl,

Jogge sko er i gangen, ballerina skoene står i en tallerkenhylle, støvettene henger med clips langs en vaier. Jeg har walk in closet på ca 40 kvm, men tallerkenhylle med ballerina sko er lurt for det henger jo og tar ikke gulvplass. :)

Skrevet

Jeg har et par joggesko, to pensko, et par ballerina, et par støvler, et par vinterskooget par støveletter....

Trenger ikke oppbevare så voldsomt...

30-40 par? Himmel!

Anonymous poster hash: 92c2a...0be

Skrevet

Vanlige sneakers, joggesko og utesko står i skoskap, men dilldall skoene mine er pent dandert i skapet på rommet etter farge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...