Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #1 Skrevet 23. april 2015 Hei Dere som har vært i denne prosessen: Hvor lang tid tok det fra dere ble henvist til dere fikk time på sykehuset? Hvilket sykehus ble dere henvist til? Hva ble veien videre for dere? Anonymous poster hash: 16557...ebb
Anonym bruker Skrevet 23. april 2015 #3 Skrevet 23. april 2015 Ble henvist i slutten av januar 2014, og fikk første time på sykehuset i Porsgrunn i august. I mellomtiden ble jeg operert/undersøkt for endometriose på sykehuset i vestfold (tønsberg), og tok alle nødvendige blodprøver. Gjorde dette mens jeg stod i kø for at det skulle gå fortere når jeg først kom inn på fertilitetsklinikken. Når vi kom inn på fertilitetsklinikken i Porsgrunn var det å fylle ut en del papirer og ha noen samtaler og undersøkelser (gjort på en time der). Så planla vi oppstart på medisiner. Startet på medisiner i september og gikk på de i over en mnd. Først nesespray og så sprøyter jeg måtte ta hjemme. Så var det uttak. To dager senere var det innsett. Og så var det å vente 2 uker før jeg kunne teste. Medisinene kom på ca 15.000 for en behandling og egenandel på alle timene. Mye styr med medisinene, de skal tas til faste tider hver dag osvosv.... pluss en del kjipe bivirkninger. Men det er jo verdt det gravid i uke 30 nå, på første forsøk:) Anonymous poster hash: 7e012...eb2
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #4 Skrevet 24. april 2015 Ble henvist i slutten av januar 2014, og fikk første time på sykehuset i Porsgrunn i august. I mellomtiden ble jeg operert/undersøkt for endometriose på sykehuset i vestfold (tønsberg), og tok alle nødvendige blodprøver. Gjorde dette mens jeg stod i kø for at det skulle gå fortere når jeg først kom inn på fertilitetsklinikken. Når vi kom inn på fertilitetsklinikken i Porsgrunn var det å fylle ut en del papirer og ha noen samtaler og undersøkelser (gjort på en time der). Så planla vi oppstart på medisiner. Startet på medisiner i september og gikk på de i over en mnd. Først nesespray og så sprøyter jeg måtte ta hjemme. Så var det uttak. To dager senere var det innsett. Og så var det å vente 2 uker før jeg kunne teste. Medisinene kom på ca 15.000 for en behandling og egenandel på alle timene. Mye styr med medisinene, de skal tas til faste tider hver dag osvosv.... pluss en del kjipe bivirkninger. Men det er jo verdt det gravid i uke 30 nå, på første forsøk:) Anonymous poster hash: 7e012...eb2 Takk for svar:) Og gratulerer med graviditeten:) Anonymous poster hash: 16557...ebb
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #5 Skrevet 24. april 2015 Ble henvist i slutten av januar 2014, og fikk første time på sykehuset i Porsgrunn i august. I mellomtiden ble jeg operert/undersøkt for endometriose på sykehuset i vestfold (tønsberg), og tok alle nødvendige blodprøver. Gjorde dette mens jeg stod i kø for at det skulle gå fortere når jeg først kom inn på fertilitetsklinikken. Når vi kom inn på fertilitetsklinikken i Porsgrunn var det å fylle ut en del papirer og ha noen samtaler og undersøkelser (gjort på en time der). Så planla vi oppstart på medisiner. Startet på medisiner i september og gikk på de i over en mnd. Først nesespray og så sprøyter jeg måtte ta hjemme. Så var det uttak. To dager senere var det innsett. Og så var det å vente 2 uker før jeg kunne teste. Medisinene kom på ca 15.000 for en behandling og egenandel på alle timene. Mye styr med medisinene, de skal tas til faste tider hver dag osvosv.... pluss en del kjipe bivirkninger. Men det er jo verdt det gravid i uke 30 nå, på første forsøk:) Anonymous poster hash: 7e012...eb2 Rimelig lik historie, bortsett fra endometriosen. Tre forsøk uten resultat. Ordna et par unger på egen hånd etterpå. Anonymous poster hash: 7f88d...0e6
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #6 Skrevet 24. april 2015 Ble henvist i slutten av januar 2014, og fikk første time på sykehuset i Porsgrunn i august. I mellomtiden ble jeg operert/undersøkt for endometriose på sykehuset i vestfold (tønsberg), og tok alle nødvendige blodprøver. Gjorde dette mens jeg stod i kø for at det skulle gå fortere når jeg først kom inn på fertilitetsklinikken. Når vi kom inn på fertilitetsklinikken i Porsgrunn var det å fylle ut en del papirer og ha noen samtaler og undersøkelser (gjort på en time der). Så planla vi oppstart på medisiner. Startet på medisiner i september og gikk på de i over en mnd. Først nesespray og så sprøyter jeg måtte ta hjemme. Så var det uttak. To dager senere var det innsett. Og så var det å vente 2 uker før jeg kunne teste. Medisinene kom på ca 15.000 for en behandling og egenandel på alle timene. Mye styr med medisinene, de skal tas til faste tider hver dag osvosv.... pluss en del kjipe bivirkninger. Men det er jo verdt det gravid i uke 30 nå, på første forsøk:) Anonymous poster hash: 7e012...eb2 Rimelig lik historie, bortsett fra endometriosen. Tre forsøk uten resultat. Ordna et par unger på egen hånd etterpå. Anonymous poster hash: 7f88d...0e6 Takk for svar Prøver å bli gravid for tredje gang (en sen ma og et barn fra før), noe som tydeligvis lar vente på seg. Fint med solskinnshistorier. Anonymous poster hash: 16557...ebb
mammadrøm Skrevet 24. april 2015 #7 Skrevet 24. april 2015 Vi ble henvist til Riksen og det tok et halvt år fra henvisning sendt til vi var i gang med forsøk! Lykkes på 2 forsøk og har en liten fryseprins på 3 mnd:-) masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2015 #8 Skrevet 24. april 2015 Vi ble henvist til Riksen og det tok et halvt år fra henvisning sendt til vi var i gang med forsøk! Lykkes på 2 forsøk og har en liten fryseprins på 3 mnd:-) masse lykke til! Takk for svar, og gratulerer med gutten Anonymous poster hash: 16557...ebb
Anonym bruker Skrevet 26. april 2015 #9 Skrevet 26. april 2015 Opp Anonymous poster hash: 16557...ebb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå